انسیه خزعلی: دولت از فعالیت‌های فناورانه و کارآفرین بانوان حمایت می‌کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت پشتیبان فعالیت‌های فناورانه و کارآفرین بانوان است و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «انسیه خزعلی» روز پنجشنبه در بازدید از واحدهای فناور بانوان در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی مستقر در بیرجند اظهار داشت: بانوان فناور این استان به صورت خانواده‌محور، فعالیت‌ها، ابداعات و اختراعات خوبی داشته‌اند.

وی گفت: به طور قطع در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تلاش خواهیم کرد تا در سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین” به هر میزان که بتوانیم بانوان فناور استان را در بخش اعطای تسهیلات و صدور مجوزها حمایت کنیم و پشتیبان فعالیت‌های فناورانه و کارآفرین این قشر باشیم.

بازدید از کارگاه‌های دانش‌بنیان و فناور با مدیریت بانوان، دیدار با دختران دهه هشتادی، بازدید از کارگاه‌های صنعتی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان به‌ویژه شهدای امنیت، نشست با بانوان فعال حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، سفر به شهرستان درمیان، بازدید از کانون‌های فرهنگی و هنری با مدیریت بانوان، بازدید از دانشگاه بیرجند و نمایشگاه‌های فعال با حضور بانوان از جمله برنامه‌های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور به خراسان جنوبی است.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.

۱۵ عضو هیات دولت، رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد که سومین سفر استانی دولت سیزدهم بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا