مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ تهران اعلام شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 وزارت بهداشت در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر لزوم تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا برای افرادی که ۶ ماه از آخرین واکسن آنها گذشته است، فهرست مراکز واکسیناسیون استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، در متن این اطلاعیه آمده است: «باتوجه به شناسایی زیرسویه های جدید اُمیکرون، احتمال شیوع موج هشتم کرونا و لزوم تزریق نوبت یادآور واکسن کووید۱۹ به منظور افزایش قدرت ایمنی برای مقابله با این ویروس، از تمام افراد بالاتر از ۱۸ سال که در سال جاری اقدام به تزریق واکسن نکرده و یا ۶ ماه از تاریخ آخرین نوبت دریافت واکسن کرونا توسط آنها گذشته، دعوت می شود اقدام به تزریق نوبت یادآور واکسن مذکور کنند.

از هموطنان عزیز در سراسر کشور به غیر از تهران، درخواست می شود برای دریافت نشانی نزدیکترین واحد ارائه خدمات سلامت به منزل یا محل کار خود، به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان محل سکونت خویش مراجعه و فهرست این واحدها را مشاهده کنند.

همچنین مراکز واکسیناسیون شهر و استان تهران به تفکیک دانشگاه علوم پزشکی در ساعات اداری، پذیرای مراجعان برای تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا هستند.

فهرست مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ در شهر و استان تهران در اینجا مشاهده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا