طرح شهردارى تهران براى خانه دار شدن شهروندان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عضو شوراى شهر تهران گفت:قطعا فروش متری مسکن طرح موفقی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «احمد صادقى»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به طرح شهردارىتهران براى فروش متری مسکن در پايتخت اظهار كرد: فروش متری مسکن طرح موفقی به لحاظ سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن است. همچنین این طرح سبب مشارکت شهروندان خواهد شد.

وی درباره به طرح فروش متری مسکن به عنوان راهی برای خانه‌دار شدن مردم، گفت: ممکن است افراد توان خرید مسکن را به صورتیکجا نداشته باشند ولی با شرکت در این طرح‌ها می‌توانند ضمن حفظ سرمایه، برای خانه‌دار شدن اقدام کنند.

صادقی با بیان اینکه قطعا فروش متری مسکن طرح موفقی خواهد بود، اظهار کرد: اینکه طرح فروش متری مسکن چگونه اجرا شودحائز اهمیت است و روی نتیجه این طرح اثر گذار است. عضو شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا این طرح به تائید شورای شهر خواهد رسید، افزود: به نظر من شورا از این طرح استقبالمی‌کند. وی بیان کرد: در دنیا این مسئله پذیرفته شده است که شهرداری‌ها مقداری از درآمدشان در حوزه مسکن، فروش متری و موضوعاتتجاری در این حوزه خرج می‌شود. سیاست کلی سیستم دولت این است که بتواند اقداماتی در راستای کاهش قیمت مسکن انجام دهد. شهر تهران هم به سهم خودش باید در جهت اجرای سیاست‌های کلی سیستم دولت گام بردارد. گفتنی است زاكانى شهردار تهران در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرد: فروش متری مسکن در بورس برای حفظ سرمایه و همچنین رونق صنعت ساختمان و …. کارساز خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا