انسیه خزعلی: ۱۰ سند همکاری در نخستین اجلاس بین‌المللی بانوان تاثیرگذار آماده شده است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از آماده شدن ۱۰ سند همکاری شده در نخستین اجلاس بین‌المللی بانوان تاثیرگذار خبر داد و ابراز امیداری کرد این همکاری‌‌ها ادامه یابد تا در سطح بین‌المللی بتوانیم حرکت و تعامل افزایی خوبی را بین زنان داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «انسیه خزعلی» روز جمعه در نخستین اجلاس بین‌المللی بانوان تاثیرگذار افزود: هدف از برگزاری این نگره بین‌المللی حرکت و تعامل افزایی میان زنان ایران و جهان است.

وی ادامه داد: تعدادی از بانوان فرهیخته از سراسر جهان شناسایی شدند که بعضی از آنها مورد تقدیر قرار می‌گیرند و جایزه به آنها تعلق خواهد گرفت؛ در این کنگره ۹۶ کشور و ۷۰ مقام زن کشورهای خارجی مشارکت دارند.

خزعلی تصریح کرد: در حاشیه این کنگره میان وزرای شرکت کننده با همتایانشان نشست‌های دوجانبه تشکیل خواهد شد، همچنین نشست هایی را با معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده همراه با عقد تفاهم‌نامه خواهیم داشت

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۱۰ سند همکاری آماده شده که انشاءالله این همکاری ها ادامه پیدا کند تا در سطح بین‌المللی بتوانیم حرکت و تعامل افزایی خوبی را در بین زنان داشته باشیم.

خزعلی افزود: استکبار نمی‌تواند با فشار و ارعاب و با حکم کردن خارج از ضوابط و قوانین، آن چیزی را که می‌خواهد به جهان و به طور خاص زنان تحمیل کند؛ زنان مستقلا ارتباطشان باهم را حفظ می‌کنند و صدایمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

به گزارش ایرنا، اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار روز جمعه ۳۰ دی‌ ماه در سالن اجلاس سران با استقبال رسمی انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف آغاز شد.

در این مراسم همسران روسای جمهور و نخست‌وزیر ارمنستان، بورکینافاسو، قرقیزستان، صربستان، همسر رئیس‌جمهور اسبق گینه، همسر رئیس‌جمهور اسبق نیجر، فرستاده ویژه بانوی اول جمهوری فدرال نیجریه، بانوی اول سابق سریلانکا و همسر رئیس حزب حاکم، فرستاده ویژه رئیس جمهور سوریه، رئیس شورای مرکزی اتحادیه زنان ترکمنستان حضور دارند.

در این‌ کنگره که از روز پنجشنبه آغاز شد، ۳۰۰ میهمان خارجی از جمله ۷۰ نفر از مقامات و فعالان زن حوزه‌های مختلف اعم از وزرا، معاونان رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس به ایران آمده‌اند تا بدون رتوش رسانه‌های غرب صدای زنان ایرانی را بشنوند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا