علی تقی‌زاده: از ایده‌ها و محصولات برتر قرآنی در «جایزه نوآوری طاها» حمایت می‌شود

انتشارات موفقیت‌شناسی

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به برگزاری اولین دوره جایزه نوآوری طاها گفت: در این طرح از فعالان قرآنی که ایده‌های جدید و نوآورانه برای ارتقای آموزش قرآن دارند، دعوت کردیم تا در یک فرایند رقابتی از ایده‌ها و محصولات برتر قرآنی حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، با اشاره به اینکه این سازمان در دوره جدید خود به مجموعه‌های مردمی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه قرآنی توجه جدی دارد و آن‌ها را در دستور کار قرار داده است، گفت: نوآوری در حوزه فعالیت‌های قرآنی یکی از فعالیت‌هایی است که نیاز به توجه، حمایت و پشتیبانی مستمر دارد.

وی افزود: فعالان قرآنی، مجموعه‌ها و مؤسسات مردمی اغلب از فضای نوآوری دور بوده و این جایزه تلاش می‌کند تا با ایجاد فضایی معنوی و رقابتی سالم، ضمن آموزش و مشاوره‌های لازم، زمینه کشف و شناسایی ایده‌ها، طرح‌ها، خدمات و محصولات نوآورانه قرآنی را فراهم آورد.

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به اینکه دغدغه ما حمایت از فعالان، مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت است، ادامه داد: برای اینکه این مجموعه‌ها در ساختاری باشند که موجب همافزایی بیشتر و الهام‌بخش باشند و همچنین برخی از آسیب‌هایی که در این مسیر ممکن است پیش بیاید به سمت رویدادی رفتیم که ابتدا در سطح ملی تعریف شود، بر همین اولین دوره جایزه نوآوری طا‌ها را برگزار می‌کنیم.

تقی‌زاده اظهار کرد: در این طرح از فعالان قرآنی که ایده‌های جدید و نورآورانه برای ارتقای آموزش قرآن در لایه‌های مختلف دارند دعوت کرده‌ایم تا در یک فرایند رقابتی از ایده‌ها و محصولات برتر قرآنی حمایت کنیم، به نحوی که برای تحقق این ایده اعتباری قائل خواهیم شد و به این هم تمایل داریم که کم کم استان‌هایی که ظرفیت دارند، برش‌های استانی آن را هم شکل دهند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این طرح رویداد‌های رقابت‌محور قرآنی در استان‌ها شکل می‌گیرد که برای هر فصل از آن جوایزی در نظر گرفته شده است گفت: فصل اول جایزه نوآوری طا‌ها اختصاص به موضوع نوآوری در حوزه آموزش‌های قرآنی دارد و بناست در مجموع ۵۱۴۰۰۰۰۰۰۰ ریال حمایت از ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات نوآورانه آموزشی قرآنی صورت گیرد.

یادآور می‌شود اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه وبینار‌های آموزشی این جایزه و معرفی داوران به زودی صورت خواهد گرفت و مهلت ثبت نام و شرکت در این جایزه نیز ۱۵ بهمن‌ماه تعیین شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت telavat.ir در این رویداد قرآنی ثبت نام و شرکت نمایند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا