پیروزی ملی پوش ایران مقابل شطرنج‌باز هندی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پرهام مقصودلو در مسابقات شطرنج تاتا استیل مقابل حریفش به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، در دور یازدهم هشتادوپنجمین دوره مسابقات شطرنج تاتا استیل، “پرهام مقصودلو” مرد شماره یک شطرنج ایران، در جدول مسترز این مسابقات به مصاف پراگ ناناندها شطرنج باز هندی رفت و به پیروزی رسید. 

مقصودلو که دارای ریتینگ ۲۷۱۹ است، درحالی در این بازی پیروز شد که حریفش در این دور دارای ریتینگ ۲۶۸۴ بود.

ملی پوش شطرنج ایران با این پیروزی ۵ امتیازی شد و در رده هشتم این مسابقات قرار گرفت. 

مگنوس کارلسن مرد شماره یک شطرنج جهان در دور یازدهم این مسابقات مقابل وسلی سو به تساوی رسید تا با ۶.۵ امتیاز همچنان در رده سوم این مسابقات ایستاده باشد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده در این دور از مسابقات، عبدالستاروف ستاره ازبکستانی این بازی‌ها مقابل گیری هلندی به تساوی رسید تا  این شطرنج باز با ۷.۵ امتیاز در صدر این مسابقات قرار بکیرد.

همچنین سید محمد امین طباطبایی دیگر ملی‌پوش شطرنج ایران، که با ریتینگ ۲۶۸۶ در جدول چلنجرز این مسابقات حضور دارد، در یازدهمین بازی خود به مصاف شطرنج‌باز آلمانی رفت و شکست خورد.  این شکست درحالی برای ملی‌پوش ایران به دست آمد که حریف او دارای ریتینگ ۲۶۲۷ بود.

حریف آلمانی با این پیروزی مهم ۸ امتیازی شد و در صدر قرار گرفت. ملی پوش شطرنج ایران با این شکست حدود ۶ واحد ریتینگ زنده خود را از دست داد و ۶ امتیازی شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فیروزجا در این مسابقات دست به مهره نشده و غایب بزرگ این رقابت‌ها به شمار می‌آید.

هشتادوپنجمین دوره مسابقات تاتا استیل یک بازی رفت و برگشتی ۱۴ نفره است که از ۱۴ تا ۲۹ ژانویه در هلند برگزار می‌شود. پرهام مقصودلو به جای “دودا” در این مسابقات دست به مهره شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا