فعالیت میزهای مشاوره رایگان در مترو با رویکردی جدید آغاز شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از آغاز به کار میزهای مشاوره رایگان در ایستگاه‌های پر تردد متروی تهران با رویکردی جدید به مناسبت دهه مبارک فجر و اعیاد ماه‌های مبارک رجب و شعبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام متقی فر از اجرای مجدد این طرح به مناسبت دهه مبارک فجر و اعیاد ماه های مبارک رجب و شعبان با رویکردی جدید خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به استقبال مردم و جوانان از طرح مشاوره رایگان خانواده در ایستگاه های مترو و نظرات و پیشنهادات مراجعان به میزهای مشاوره، این طرح با رویکردی جدید و در چهار غرفه مجزا به مناسبت دهه مبارک فجر در ۱۰ ایستگاه پر تردد مترو تهران راه‌اندازی شد.

وی با بیان این که این طرح با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری تهران مقرر است تا ۲۵ روز آینده ادامه داشته باشد افزود: در این دوره میزهای مشاوره به سه غرفه مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره تربیت کودک و مشاوره کارآفرینی بخش بندی شده است که عموم شهروندان می توانند به فراخور مسائل و موضوعات خود به این غرفه‌ها مراجعه و مشاوره رایگان دریافت کنند.

متقی فر با بیان این که غرفه پذیرایی نیز در کنار سه غرفه مشاوره رایگان دایر است، افزود: مشاوران و کارشناسان میزهای مشاوره رایگان مترو مورد تایید ما هستند و مردم و جوانان می توانند بدون هیچ دغدغه‌ای به آنها اعتماد کنند و از خدمات رایگان این میزها بهرمند شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، طرح میزهای مشاوره رایگان خانواده به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و همکاری معاونت فرهنگی شهرداری تهران در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان و ماه محرم در ایستگاه‌های پر تردد متروی تهران اجرا شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا