رضا حسن پور: اپلیکیشن گیلان گردی با ۱۵ زبان رونمایی شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

سرپرست معاونت گردشگری گیلان، از رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی با ۱۵ زبان مختلف خبر داد و گفت: معرفی جاذبه های استان ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «رضا حسن  پور»، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با حضور غرفه گیلان، اظهار کرد: رویکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در نمایشگاه امسال گردشگری خوراک بود.

وی از معرفی ۸۰ نوع غذای محلی و بیش از ۲۰۰ نوع پیش غذا و دسر و شیرینی محلی استان گیلان در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: معرفی نماد شهرها و روستاهای ثبت جهانی شده گیلان نیز در دستور کار قرار گرفت که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی خبر داد و عنوان کرد: ساماندهی سفر از طریق پراکنش گردشگران در مناطق مختلف گردشگری و جلوگیری از تجمع گردشگران در یک منطقه خاص به ویژه در سفرهای اسفند و فروردین در دستور کار است.

حسن پور با تاکید بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری استان به بهترین نحو و انجام خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با همکاری یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به منظور تهیه یک اپلیکیشن با قابلیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن گیلان گردی با ۱۵ زبان مختلف راه اندازی شده است، گفت: این اپلیکیشن قابلیت ارائه اطلاعات در ۵۷ زبان زنده دنیا را داشته که هم اکنون ۱۵ زبان آن از جمله انگلیسی، ترکی، عربی و… فعال است.

سرپرست معاونت گردشگری گیلان، مرحله اول فعالیت این اپلیکیشن را در بخش جاذبه‌های طبیعی شاخص استان دانست و یادآور شد: در آینده جاذبه‌های تاریخی استان که قابلیت ارائه به گردشگران را دارند نیز معرفی خواهند شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا