بررسی شاخص‌های برتر الگوسازی زنان ورزشکار

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، مهین فرهادی‌زاد  گفت: با معرفی اعضای جدید کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک و صدور احکام آنها بررسی تدوین شاخص‌های برتر الگوسازی زنان ورزشکار در دستور کار قر ار گرفت.

وی درباره نحوه بررسی این شاخص‌ها اظهار داشت: ملاک شاخص‌ها برای الگوی زنان ورزشی در تمامی ابعاد و حتی در عرصه بین‌المللی است  که متناسب آن نفرات برتر برگزیده می‌شوند و این نخستین بار است که در ورزش زنان ایران اتفاق می افتد.

رییس کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک افزود: در نخستین نشست کمیسیون مقرر شد حضور ورزش زنان با توجه به شرایطی که کمیته بین‌المللی المپیک و اقدامات مراجع بین‌المللی درباره حضور ۵۰ درصدی زنان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشتند، زمینه شرایط ارتقا ورزش زنان با آموزش‌های لازم فراهم شود. همچنین طرح توانمندسازی زنان در حوزه‌های مختلف روزش در دستور کار نشست بعدی این کمیسیون قرار گرفت.

وی به بازدید از اردوی تیم‌های ملی زنان و آماده‌سازی آنها برای المپیک توکیو اشاره کرد و افزود: این بازدید طی هفته جاری از اردوهای تمرینی ورزشکاران دارای سهمیه المپیک آغاز و پیگیری می‌شود و گزارش‌های مربوط به روند فعالیت ورزشکاران را نیز بررسی می‌کنیم.

فرهادی‌زاد درباره کمیسیون زن و ورزش گفت که این کمیسیون هشت عضو دارد که سه عضو جدید به این فهرست اضافه شدند در این ترکیب فریبا محمدیان معاون سابق ورزش و مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری حضور دارند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا