سردار آزمون دومین ورزشکار خارجی برتر روسیه

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه که هر ساله بطور سنتی برترین ورزشکاران روسیه و خارجی را تعیین و معرفی می کند سردار آزمون را به عنوان دومین ورزشکار خارجی برتر روسیه در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و ۱۲ درصد از خبرنگاران و مقاله نویسان این رسانه به وی رای دادند.

در جدول رتبه بندی ورزشکاران خارجی برتر سال ۲۰۲۰ روسیه روزنامه اسپرت اکسپرس،  نیکولا ولاسیچ از کرواسی که بازیکن تیم زسکا مسکو است رتبه نخست را کسب کرد و ۴۸ درصد به این ورزشکار رای دادند.

در مکان سوم این جدول دیمیتری یاشکین از تیم هاکی دینامو مسکو با کسب ۶ درصد آرا در مکان سوم و ساموئل ژیگو هافبک فرانسوی تیم اسپارتاک مسکو نیز ۵ درصد آرا بدست آورده و در مکان چهارم قرار گرفت.

در همین حال آندره آرشاوین رئیس اداره توسعه فوتبال جوانان تیم زنیت که چندین سال مهاجم  این تیم بوده است روز جمعه اعلام کرد که تابستان گذشته چند باشگاه فوتبال برجسته اروپایی برای سردار آزمون پیشنهاد ۲۵ میلیون یورو دادند.

وی با بیان اینکه من می دانم که سردار آزمون علاقه مند به بازی در باشگاه های برجسته اروپایی است، گفت: اگر پیشنهاد ۳۵ میلیون یورو می دادند با انتقال وی موافقت می شد.

آزمون در فصل ۲۰-۲۰۱۹ عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه را به دست آورد و فصل جدید مسابقات نیز عملکرد خوبی در این تیم ارائه کرده است.

آخرین بازی که آزمون بازی کرده است روز ۲۶ آذر ماه بین تیم زنیت و اسپارتاک بود و مهاجم ملی‌پوش ایران از سایت روسی عالی‌ترین نمره دیدار را دریافت کرد.

«سردار آزمون» که در دقیقه هشتم دیدار تیم‌های فوتبال زنیت و اسپارتاک مسکو موفق به گلزنی شده بود از سایت چمپیونات نمره عالی ۷.۵ از ۱۰ را کسب کرد.

تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ شب گذشته و از هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه میزبان اسپارتاک مسکو بود که این تیم را  با نتیجه ۳ بر یک  شکست داد.

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، ‌ مهاجم تیم ملی ایران را در تیم منتخب سال ۲۰۲۰ قاره آسیا قرار داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال در آستانه پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، برترین‌های فوتبال جهان تیم منتخب زنان و مردان قاره‌های مختلف را معرفی می‌کند.

این نهاد تیم از بهترین بازیکنان قاره آسیا در پست‌های مختلف نیز منتشر کرده است که سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه نیز در آن حضور دارد.

اسامی بازیکنان تیم منتخب آسیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان: متئو رایان (استرالیا/ برایتون)، مدافعان: محمد البریک (عربستان/ الهلال)، تاکنیرو تومیاسو (ژاپن/ بولونیا)، مایا یوشیدا (ژاپن/ سامپدوریا) و تیراتون بونماتان (تایلند/ یوکوهاما)

هافبک‌ها: وو لی (چین/ اسپانیول)، تاکومی مینامینو (ژاپن/ لیورپول) و سالم الدوساری (عربستان/ الهلال) و مهاجمان: سردار آزمون (ایران/زنیت سنت پترزبورگ)، هونگ‌مین سون (کره جنوبی/ تاتنهام) و اکرم عفیف (قطر/ السد)

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا