اعطای سه جایزه جشنواره آسیاتیکای رم به «مجبوریم»

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از روابط عمومی پروژه، بیست ویکمین جشنواره آسیاتیکای رم سه جایزه اصلی خود را به فیلم سینمایی «مجبوریم» ساخته رضا درمیشیان اعطا کرد.

این رویداد از ۲۸ آذر تا ۲ دی در ایتالیا برگزار شد و فیلم «مجبوریم» جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین فیلم هیات داوری نتپک، شبکه ارتقای سینمای آسیا و پاسیفیک را دریافت کرد.

درمیشیان در پیامی که برای این فستیوال ارسال کرد گفت: «این جایزه‌ها متعلق به تک تک اعضای گروه سازنده فیلم «مجبوریم» است که در شرایط سخت تولید این فیلم با من همراه بودند. از هیات‌محترم داوران، دبیر محترم فستیوال و پخش کننده فیلم تشکر می‌کنم. این جایزه‌ها برایم ارزشمند است برای همین آنها را تقدیم می‌کنم به مادرم، پزشکان، کادر درمان و جامعه پزشکی که در سال گذشته متحمل بیشترین زحمات شده‌اند و خودشان وقف مردم کرده‌اند.»

هیات داوری اصلی جشنواره آسیاتیکا متشکل از آدل دل اراریو مدیر بازار فیلم‌های مستند ایتالیا، آدریانو اپرا نویسنده و منتقد ایتالیایی و مدیر پیشین جشنواره فیلم پزارو، جینلا وکا مدیر جشنواره مدفیلم رم، فابریزیو فراری مدیر جشنواره فیلم مستقل رم و ماریا لوییزا چلانی کارگردان و فیلمنامه نویس در بیانیه‌ای علت اعطای جایزه بهترین فیلم خود را چنین اعلام کردند: «مجبوریم» فیلمی است که از اولین تا آخرین نمای خود، با بهره‌گیری از یک ریتم پر شتاب و در عین حال دیوانه وار که ناشی از یک تدوین ماهرانه است، بیننده را می‌کشاند به دنیای تاریک یک شهر، شهری با ساکنان فقیر و فرودست که بقایش در توهم یک لحظه و نیز در هم شکستن همان لحظه است. فیلم ۲ دیدگاه را ارایه می‌کند، درامی که به حقوق زنان می‌پردازد و فیلمی که به مشکل فقر و درماندگی افراد بی‌خانمان توجه دارد. بازیگران و به ویژه سه بازیگر زن فیلم بامهارت تمام نقش‌های خود را ایفا کرده‌اند»

هیات داوری نتپک متشکل از مرضیه ریاحی، کارگردان فیلم‌های کوتاه، ترز هیز مشاور جشنواره‌های بانکوک، مومبای، پالم اسپرینگز، هارت لند و تسنگل داواسامبو استاد دانشگاه هنر مغولستان هم در بیانیه خود گفتند: «نمایش روابط عمیق انسانی و پرداختن به مسائل و مشکلات بخشی از جامعه که کمتر در هر نقطه‌ای از جهان مورد توجه قرار می‌گیرد».

فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، بابک کریمی، همایون ارشادی، پریوش نظریه، رضا بهبودی، احمد حامد، مریم بوبانی، هوشنگ قوانلو، غزل شجاعی، راموناه شاه، مسیح کاظمی، محمد حیدری و ژاله علو از بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا