«عناصر هنر چین در نگارگری ایران» موفق به کسب مدال نقره شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

کتاب «عناصر هنر چین در نگارگری ایران با بررسی جامع‌التواریخ و شاهنامه» تألیف نسرین دستان در سی‌ و یکمین دوره انتخاب کتاب‌های هنری در چین، موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، کتاب «عناصر هنر چین در نگارگری ایران با بررسی جامع‌التواریخ و شاهنامه» تألیف نسرین دستان عضو هیئت علمی پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر، در سی‌ و یکمین دوره انتخاب کتاب‌های هنری در چین، موفق به کسب مدال نقره شد.

کمیته حرفه‌ای ویراستاران کتاب‌های هنری انجمن تحریریه چین، در جایزه «جام گاو طلایی» (Golden Cow Cup)، سالانه کتاب‌های هنری را در دو بخش محتوا و طرح جلد و صفحه‌آرایی انتخاب و معرفی می‌کند.

در سال ۲۰۲۲، در ارزیابی نهایی، در بخش اول کتاب‌های هنری با محتوای عالی انتخاب شدند که ۹ کتاب جایزه طلا، ۲۵ کتاب جایزه نقره و ۵۱ کتاب جایزه برنز را دریافت کردند.

کتاب «عناصر هنر چین در نگارگری ایران با بررسی جامع‌التواریخ و شاهنامه» را انتشارات فیل به زبان چینی در چین منتشر کرده است.

انتشارات اسپرینگر درصدد است این کتاب را به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر کند. همچنین ترجمه فارسی کتاب را انتشارات فیل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا