سامانه جامع گردشگری سلامت راه‌اندازی خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: سامانه جامع گردشگری سلامت در نیمه دوم فروردین ۱۴۰۲ برای ایجاد پنجره واحد الکترونیکی بین دستگاه‌های دارای نقش در ارائه خدمات گردشگری سلامت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، روح‌الله حسین‌زاده بیان کرد: در عصر پزشکی جهانی که سفرهای بین‌المللی و اطلاعات آنلاین پزشکی به راحتی در دسترس عموم است، گردشگری سلامت هم برای سیستم‌های مراقبت‌ بهداشتی ملی و هم از دیدگاه بهداشت جهانی امری ضروری است. شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در این زمینه پیشگام شده و اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های جامع در زمینه گردشگری سلامت کرده است.

وی افزود: سامانه جامع گردشگری سلامت با هدف ایجاد مکانیزم هوشمند برای تسهیل امور گردشگران خارجی سلامت و ذی‌نفعان اعم از دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش بیماران خارجی (IPD) و کادر درمان طراحی و ایجاد شده است.

حسین‌زاده ایجاد پنجره واحد الکترونیکی دستگاه‌های دارای نقش در ارائه خدمات گردشگری سلامت شامل وزارت میراث‌فرهنگی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امورخارجه و وزارت کشور را از ویژگی‌های این سامانه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ادامه داد: شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با همکاری معاونت گردشگری و جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت و با جلب مشارکت بخش خصوصی زیرساخت‌های لازم برای تحقق این مهم را فراهم کرده است.

حسین‌زاده با اشاره به رونمایی این سامانه در بهمن ماه سال جاری و همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از راه‌اندازی آن در نیمه دوم فروردین سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این سامانه پیشرفته بسیاری از چالش‌های موجود در حوزه گردشگری سلامت مرتفع و موجب ارتقای سطح خدمات و درنتیجه رضایت‌مندی گردشگران خارجی شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا