امیر قاسمی: گردشگران تهرانی بسته‌های نوروزی دریافت می‌کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲، بسته‌های نوروزی بین مسافران و گردشگران شهر تهران، توزیع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، امیر قاسمی، سرپرست ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از توزیع ۱۴۰ هزار بسته نوروزی در ایام نوروز، خبر داد و اظهار داشت: در این بسته‌ نقشه گردشگری شهر تهران وجود دارد که در آن تمام اماکن و جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، بقاع متبرکه و در پشت نقشه تصاویری از اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهرداری قرار داده شده است.

وی افزود: همچنین برای فراهم آوردن، گردشگری ارزان و آسان، بن‌های تخفیف نوروزی، افزون بر۵۰ مکان گردشگری از جمله موزه‌ها، مجموعه تله‌کابین توچال و شهربازی‌ها در این بسته‌ها در نظر گرفته شده است.

قاسمی گفت: تعدادی از این مکان‌ها به صورت رایگان و تعداد دیگر دارای تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی است. همچنین در این بسته‌ها بن تخفیف مجموعه ایران فان به میزان ۵۰ هزار تومان قرار داده شده است. در هر بسته ۲۱ بن تخفیف ۲نفره وجود دارد و بر روی فهرست تخفیفات یک QR کد درج شده است که افراد با اسکن این کد، می‌توانند اطلاعات تماس و نشانی هرمکان را دریافت کنند.

وی یادآوری کرد: مکان‌هایی همانند تله‌کابین توچال، دارای ظرفیت محدودی هستند و براین اساس شهروندان و مسافران نوروزی، بهتر است با هماهنگی قبلی به این مکان‌ها مراجعه کنند.

سرپرست ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تصریح‌کرد: شهروندان و مسافران این بسته‌ها را می‌توانند در ایام نوروز از غرفه‌های اطلاع رسانی واستقبال ستاد گردشگری شهرداری تهران درمناطق ۲۲ گانه، تهیه کنند. برای استفاده بهتر و هدرنرفتن این بسته‌ها، ۱۰هزار تومان برای فروش هریک از این بسته‌ها در نظر گرفتیم که البته ارزش ریالی این بسته‌ها، بسیار بیشتر است.

قاسمی گفت: در بسته‌های نوروزی ستاد گردشگری، بروشورهایی نیز قرار داده شده که در آن تورهای‌ گردشگری در ایام نوروز معرفی شده است. همچنین به شهروندان و مسافران نوروزی که کودکی همراه خود داشته باشند درکنار این بسته‌ها، پیک نوروزی «تهران مقصد گردشگری» هدیه داده می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا