امتیاز آورترین بازیکن لیگ برتر والیبال مردان

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، هفته پانزدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت متمرکز و با شش دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد. در این هفته از مسابقات تیم های شهرداری ارومیه، سپاهان، پیکان، فولاد سیرجان، لبنیات هراز و شهرداری گنبد موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. در این هفته از مسابقات تیم های شهرداری ورامین و سایپا با استراحت روبرو بودند. در پایان نیم فصل اول تیم فولاد سیرجان توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

* کاظمی، امتیازآورترین شد

در پایان نیم فصل اول این مسابقات صابر کاظمی، پشت خط زن تیم فولاد سیرجان با کسب میانگین 5.6 پوئن در هر ست، عنوان امتیازآورترین بازیکن نیم‌فصل اول را به خود اختصاص داد. بازیکن جوان و آینده‌دار والیبال ایران، 47 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، 267 امتیاز (217 حمله، 20 دفاع و 30 سرویس) برای سیرجانی‌ها به دست آورد.

امین اسماعیل‌نژاد، قطرپاسور تیم سایپا با کسب میانگین 5 پوئن در هر ست، در جمع امتیازآورترین‌های نیم‌فصل اول، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. این بازیکن 37 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، 185 امتیاز (168 حمله، 12 دفاع و 5 سرویس) برای تیمش به دست آورد. همچنین رضا قرا بازیکن تیم لبنیات هراز آمل با کسب میانگین 4.8 پوئن در هر ست، در جمع امتیازآورترین‌های نیم‌فصل اول، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. قطرپاسور آملی‌ها 31 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، 149 امتیاز (124 حمله، 21 دفاع و 4 سرویس) برای تیمش کسب کرد.

بنیامین ایگدری، بازیکن تیم شهرداری گنبد با کسب میانگین 4.5 پوئن در هر ست، در جمع امتیازآورترین‌های نیم‌فصل اول، در جایگاه چهارم ایستاد. قطرپاسور گنبدی‌ها 45 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، 203 امتیاز (174 حمله، 17 دفاع و 12 سرویس) برای تیمش به دست آورد. میثم صالحی، بازیکن تیم شهرداری ارومیه هم با کسب میانگین 4.4 پوئن در هر ست، در جمع امتیازآورترین‌های نیم‌فصل اول، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد. دریافت‌کننده قدرتی ارومیه‌ای‌ها 26 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، 115 امتیاز (101 حمله، 9 دفاع و 5 سرویس) برای تیمش کسب کرد.

* یوسفی‌پور، بهترین مدافع شد

علی یوسفی‌پور بازیکن تیم خاتم اردکان، با کسب 49 پوئن از دفاع مستقیم، جایگاه نخست بهترین مدافعان نیم‌فصل اول را به خود اختصاص داد. مدافع اردکانی‌ها 46 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، از 199 تلاشی که روی تور داشت، میانگین 1.07 امتیاز دفاع در هر ست را ثبت کرد و 31 دفاع او نیز مثبت بود. پس از وی علی‌اصغر مجرد ملی‌پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان، با کسب 48 پوئن از دفاع مستقیم، جایگاه دوم بهترین مدافعان نیم‌فصل اول را به خود اختصاص داد. مدافع سپاهانی‌ها 46 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، از 225 تلاشی که روی تور داشت، میانگین 1.04 امتیاز دفاع در هر ست را ثبت کرد و 27 دفاع او نیز مثبت بود.

مهرداد بابایی بازیکن تیم شهرداری ورامین هم ، با کسب 39 پوئن از دفاع مستقیم، جایگاه سوم این بخش را کسب کرد. مدافع ورامینی‌ها 44 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، از 174 تلاشی که روی تور داشت، میانگین 0.89 امتیاز دفاع در هر ست را ثبت کرد و 25 دفاع او نیز مثبت بود. پس از وی مسعود غلامی بازیکن تیم شهرداری ارومیه، با کسب 39 پوئن از دفاع مستقیم، جایگاه چهارم بهترین مدافعان نیم‌فصل اول را به خود اختصاص داد. مدافع ملی‌پوش ارومیه‌ای‌ها 43 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، از 155 تلاشی که روی تور داشت، میانگین 0.91 امتیاز دفاع در هر ست را ثبت کرد و 21 دفاع او نیز مثبت بود.

رضا عابدینی بازیکن تیم شهداب یزد، با کسب 38 پوئن از دفاع مستقیم، جایگاه پنجم بهترین مدافعان نیم‌فصل اول را به خود اختصاص داد. این مدافع ملی‌پوش 41 ست در 13 دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، از 161 تلاشی که روی تور داشت، میانگین 0.93 امتیاز دفاع در هر ست را ثبت کرد و 16 دفاع او نیز مثبت بود.

* آغاز دور برگشت از 10 دی ماه

دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار می‌شود. هفته نخست دور برگشت لیگ برتر متمرکز مردان، در روزهای چهارشنبه، جمعه و یکشنبه 10، 12 و 14 دی‌ماه با برگزاری 18 دیدار هفته‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم مرحله مقدماتی این مسابقات پیگیری خواهد شد. این دیدارها در ساعت‌های 11، 14 و 17 در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون برگزار می‌شود و در هفته شانزدهم تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری قزوین، در هفته هفدهم فولاد سیرجان و شهرداری گنبد و در هفته هیجدهم شهرداری ورامین و شهداب یزد استراحت خواهند داشت.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا