قاری ایرانی مقام اول مسابقات قرآن عطرالکلام عربستان را کسب کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یونس شاهمرادی قاری اهل جمهوری اسلامی مقام اول مسابقات قرآن عطر الکلام را از آن خود و جایزه ۳ میلیون ریال عربستان معادل ۴۰ میلیارد تومانی مسابقات را دریافت کرد.

به گزارش  پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، مسابقات بین‌المللی قرآن عطر الکلام به میزبانی عربستان سعودی در رشته‌های تلاوت و اذان برگزار شد و یونس شاهمرادی قاری اهل جمهوری اسلامی ایران مقام اول رشته قرائت این مسابقات را از آن خود کرد.

مرحله اول این مسابقات به صورت مجازی برگزار شد که در آن ۵۰ هزار نفر از ۱۶۵ کشور شرکت کردند و مرحله نهایی آن به صورت حضوری برگزار شد. در رشته قرائت این مسابقات قاری ایرانی به همراه نماینده عربستان مقام اول رشته‌های قرائت و اذان را کسب کردند.

یونس شاهمرادی با کسب این مقام جایزه بزرگ ۳ میلیون ریالی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

این رقابت ها توسط اداره کل رفاه عربستان برگزار شد که در آن «محمد آل الشریف» از کشور میزبان و «یونس شاهمرادی» از ایران به ترتیب در رشته‌های اذان و قرائت رتبه نخست را کسب کردند که به نماینده کشور میزبان دو میلیون ریال سعودی و به یونس شاهمرادی سه میلیون ریال سعودی جایزه اعطا شد.

همچنین، «عبدالعزیز الفقیه» از عربستان و «زکریا الزیرک» و «عبدالله الدغری» از مراکش رتبه‌های دوم تا چهارم در رشته تلاوت را کسب کردند که به ترتیب دو میلیون سعودی، یک میلیون ریال و ۷۰۰ هزار سعودی جایزه دریافت کردند.

در رشته اذان نیز پس از «محمد آل الشریف» از کشور میزبان، «ضیاء الدین نزارالدین» از اندونزی، «رهیف الحاج» از لبنان و «ابراهیم اسد» از بریتانیا به ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم را کسب کردند و به ترتیب یک میلیون ریال، ۵۰۰ هزار ریال و ۳۰۰ هزار ریال سعودی جایزه به آن‌ها اهدا شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا