اعلام اسامی روزها و محورهای هفته جوانی جمعیت ۱۴۰۲

انتشارات موفقیت‌شناسی

«۳۰ اردیبهشت سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب است و در تقویم جمهوری اسلامی ایران، “روز ملی جمعیت” نام گرفته است.»

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، کاظم فروتن دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت در آستانه هفته جوانی جمعیت، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: چند سالی است که هفته منتهی به این روز، نامگذاری متناسب با جنس فعالیت‌ها در راستای افزایش جمعیت می‌شود. امسال نیز با توجه به ابلاغ “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” و تشکیل ستاد ملی جمعیت و فرصت کوتاهی که برای عبور از تله جمعیتی پیش رو داریم، ضرورت این نامگذاری و انسجام و هماهنگی فعالیت‌ها حول محورهای ابلاغی چند برابر است. بر این اساس عناوین هفته منتهی به روز ملی جمعیت از ۲۴ اردیبهشت به ترتیب عبارتند از:

۲۴ اردیبهشت: رسانه و جوانی جمعیت

۲۵ اردیبهشت: مدیران و جوانی جمعیت

۲۶ اردیبهشت: خانواده موفق و جوانی جمعیت

۲۷ اردیبهشت: دستگاه‌های دولتی و جوانی جمعیت

۲۸ اردیبهشت: شرکت‌های خصوصی و جوانی جمعیت

۲۹ اردیبهشت: نخبگان و جوانی جمعیت

۳۰ اردیبهشت: گروه‌های مردم‌نهاد و جوانی جمعیت.
فروتن درباره محورهای محتوایی پیشنهادی در این هفته گفت: تقویت هویت مادری، تحکیم خانواده و تقویت نشاط درون خانواده، تک‌فرزندی و عوارض آن، مقابله با مساله سقط جنین، ناباروری، دلایل و راهکارها، ترویج ازدواج به وقت نیاز و جوانی جمعیت، دستاوردها و پیامدها، از جمله محورهای رویداد جوانی جمعیت و سند تحول جمعیتی هستند.
دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت با اشاره به نامگذاری‌های هفته رویداد جوانی جمعیت که در اردیبهشت برگزار خواهد شد، گفت: این نامگذاری‌ها با محور «سهم من از جوانی ایران؟» است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا