کسب جایزه جشواره فیلم برزیل توسط کارگردان ایرانی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فیلم بلند «شب، انتظار روز است» به نویسندگی و کارگردانی معین هاشمی‌نسب برنده‌ جایزه‌ بهترین فیلم بلند سال در جشنواره‌ برزیل شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، فیلم بلند «شب، انتظار روز است» به نویسندگی و کارگردانی معین هاشمی‌نسب برنده‌ جایزه‌ بهترین فیلم بلند سال ۲۰۲۲ در جشنواره‌ برزیل و نامزد بهترین فیلم بلند موزیکال در سال ۲۰۲۲ در جشنواره‌ فیلم تورنتوی کانادا شد.

این فیلم همچنین به هفتاد و ششمین دوره‌ جشنواره‌ فیلم سالرنوی ایتالیا نیز راه پیدا کرد. ایمان اصفهانی، سایه سدیفی، مصطفی پروین، نرگس حسن‌زاده و فرهاد هراتی بازیگران این فیلم بلند هستند.

فیلم «شب، انتظار روز است» که یک ساعت و بیست و سه دقیقه به طول می‌انجامد، توانسته به یازده فستیوال معتبر دیگر فیلم در سراسر دنیا راه یابد.

در فیلم «شب، انتظار روز است» به آهنگسازی فرهاد هراتی، صدابرداری توسط پویان عبدلی، همچنین میکس و مسترینگ توسط امید نیک‌بین انجام گرفته است. طراحی و اجرای گریم بر عهده حانیه هوشمند بوده است.

در این فیلم بلند، معین هاشمی‌نسب علاوه بر نویسندگی و کارگردانی؛ تهیه‌کنندگی، فیلمبرداری، نورپردازی، بخشی از صداگذاری و تدوین این فیلم را نیز به عهده داشته است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا