برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای ساخت 5000 واحد مسکونی اساتید

انتشارات موفقیت‌شناسی

رییس دانشگاه تربیت مدرس از برنامه دانشگاه برای ساخت ٥٠٠٠ واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیات علمی و کارمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد دانشجو، دانشگاه تربیت مدرس را دانشگاه پیشتاز در امر واگذاری مسکن به دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: این اقدام مثبت دانشگاه تربیت مدرس سبب فراگیری آن در میان سایر دانشگاهای کشور خواهد شد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه تربیت مدرس و شهرداری تهران برای ساخت ٥٠٠٠ واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیات علمی و یاوران علمی (کارمندان)، ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ منعقد شد.

وی تاکید کرد: اقدام دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه پیشتاز در امر واگذاری مسکن به اعضای هیأت علمی و کارکنان، بازتاب های مثبتی در میان سایر دانشگاه‌ها داشته و سبب شده دیگر دانشگاه‌ها در این مسیر گام نهاده و در جهت ساخت و واگذاری مسکن به اعضای هیات علمی و کارمندان خود پیگیری ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

دکتر دانشجو افزود: در این راستا دانشگاه تهران نیز پس از دانشگاه تربیت مدرس، تفاهم‌نامه همکاری جهت ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران با شهرداری تهران منعقد نمود که این امر نشان از حرکت مهم و تأثیرگذار دانشگاه تربیت مدرس دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تأمین مسکن و نام بردن از آن به عنوان یکی از اولویت‌های اقتصادی خاطر نشان کرد: بسیار خرسندیم که در مسیری قدم نهاده‌ایم که با مرتفع نمودن معضل مسکن دانشگاهیان، سبب ایجاد امید و انگیزه در آنان و نیز کاهش میزان مهاجرت نخبگان و اساتید خواهد شد و ثمرات آن برای دانشگاهیان و همچنین نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دانشگاه‌های کشور با همدلی، تلاش و پیگیری مجدانه در مسیر خانه‌دار شدن اعضای هیات علمی و کارکنان گام بردارند.  

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا