بخش مجلات سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دایر خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بخش مجلات سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد برگزاری در شبستان اصلی نمایشگاه دایر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با برپایی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و به منظور حضور مجلات تخصصی و متناسب با مخاطب این نمایشگاه، بخش مطبوعات در فضایی مشتمل بر 200 متر مربع برای حضور مجلات، میزبان این گروه از نشریات کشور در شبستان اصلی نمایشگاه خواهد بود.
بر اساس این خبر نشریات دوره‌ای (مجله) که برابر اطلاعات مندرج در سامانه جامع رسانه‌های کشور فعال و دارای نظم در انتشار 75 درصد به بالا باشند، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه نهم اردیبهشت 1402 تقاضای خود برای حضور در بخش مطبوعات نمایشگاه کتاب را به صورت کتبی به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با شماره 88747745  نمابر کنند.

با توجه به محدودیت فضای اختصاص یافته در نمایشگاه کتاب، پس از دریافت درخواست متقاضیان، نسبت به تنظیم فهرست نهایی و اعلام به نشریات متقاضی و سایر اطلاعات تکمیلی اقدام خواهد کرد.
سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا