امین کمالوندی: ناشران تا ۱۰ اردیبهشت برای نام نویسی در نمایشگاه کتاب فرصت دارند

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشرانی متقاضی حضور در این دوره از نمایشگاه تا پایان روز یکشنبه – دهم اردیبهشت‌- ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد را نهایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، ‌ امین کمالوندی مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ششم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد و تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه ادامه داشت. خوشبختانه این دوره نیز با استقبال مناسب ناشران عزیز مواجه شد.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: این امکان و فرصت برای ناشران متقاضی حضور در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم شده است تا از امروز (پنجشنبه هفتم اردیبهشت) تا پایان روز یکشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و حضور خود در این دوره از نمایشگاه را نهایی و مبلغ تعیین شده در آیین‌نامه را واریز کنند.

کمالوندی ادامه داد: فعالیت‌های آماده‌سازی مطابق زمان‌بندی از قبل تعیین‌شده پیش می‌رود و همکاران ما پس از مطالعات بسیار و بررسی همه جوانب به ایده‌های ساختاری جدیدی برای برپایی هرچه شکوه‌مندتر نمایشگاه کتاب تهران رسیده‌اند؛ ایده‌هایی که بر نیکی‌ها می‌افزایند و از نقص‌ها می‌کاهند. همه اهالی کتاب در ایران منتظر برپایی یک نمایشگاه متفاوت باشند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در خانه ادبیات و کتاب ایران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

ثبت نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب آغاز شد

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا