کسب ۳۰ مدال حاصل درخشش قایقرانان ایران تا پایان روز چهارم

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا در پایان روز چهارم قایقرانان ایران ۳ مدال طلا و ۱ نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به ۱۲ طلا، ۱۴ نقره و ۴ برنز رسید.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا امروز ۹ اردیبهشت ماه در نوبت بعدازظهر ادامه پیدا کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در ۶ ماده فینال به مصاف رقیبان رفتند.

عباس حسینی و یزدان زراعت‌کار در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با قزاقستان، عراق، ازبکستان، هند، تایلند، چین تایپه و هنگ‌کنگ با زمان ۱:۴۲.۴۶۴ دقیقه صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و هند اول و دوم شدند.

ترنم اکبرزاده در کایاک انفرادی جوانان ۲۰۰ متر بانوان در رقابت با ازبکستان، قزاقستان، هند، تایلند و قرقیزستان با زمان ۴۷.۳۷۶ ثانیه صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان دوم و سوم شدند.

آبتین زرجو در KL۲ آقایان در رقابت با قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند با زمان ۵۰.۳۶۶ ثانیه مقام پنجم را کسب کرد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان اول تا سوم شدند.

شهلا بهروزی‌راد در VL۳ بانوان در مسافت ۲۰۰ متر در رقابت با قزاقستان، ازبکستان و هند با زمان ۱:۳۴.۷۹۳ دقیقه مقام ششم را کسب کرد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و هند اول تا سوم شدند.

مائده شورگشتی در کانوی انفرادی ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان در رقابت با قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند و تاجیکستان با زمان ۵۱.۳۷۴ ثانیه از سد رقیبان گذشت و قهرمان شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

علیرضا خمسه در کایاک انفرادی ۲۰۰ متر جوانان در رقابت با قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند، تاجیکستان، چین تایپه و قرقیزستان با زمان ۳۹.۷۲۱ ثانیه زودتر از رقیبان از خط پایان عبور کرد و صاحب مدال طلا. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسابقات فردا صبح با رقابت ملی‌پوشان کشورمان در ۴ ماده فینال در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا