درخشش دانشجویان صنعتی شریف در موردکاوی اخلاق کسب و کار

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار از کشور ایران در «مسابقات بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب و کار» IBECC شرکت کردند و موفق به کسب مقام سوم در یکی از دسته‌های این رقابت شدند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، پیرو فراخوان شرکت در «رقابت بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب‌وکار» (International Business Ethics Case Competition – IBECC)، تیمی 5 نفره از دانشجویان MBA دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف به سرپرستی دکتر مسعود شادنام به عنوان اولین تیم ایرانی در این مسابقات حضور پیدا کردند و با گروه‌های دانشجویی بیش از 20 دانشگاه برتر دنیا از جمله؛ آکسفورد، ایلینویز، ایالتی پنسیلوانیا، ماساچوست و کنکوردیا به رقابت پرداختند.

در رقابت امسال، تیم دانشگاه صنعتی شریف متشکل از آریا خجسته، علی وفایی زنوز، علی باغبان‌نژاد، نیما طاهری و فاطمه به‌پور پس از چند ماه تلاش و تمرین به سرپرستی دکتر مسعود شادنام، موفق شدند در یکی از دسته‌های این رقابت رتبه سوم را کسب کنند.

گفتنی است رقابت IBECC که در سال 1996 میلادی با همکاری مدیران ارشد شرکت‌های Fortune 100 پایه‌گذاری شده، مهم‌ترین رقابت بین المللی دانشجویی در حیطه اخلاق کسب و کار است. این رقابت فراتر از یک مسابقه صرفاً آکادمیک، رویکردی عملی و کاربردی دارد و در طی آن تیم‌های دانشجویی جنبه‌های مالی و حقوقی مسائل سازمانی را هم در کنار جنبه اخلاقی مورد تحلیل قرار می‌دهند. متناسب با همین رویکرد کاربردی، هیئت داوران رقابت هم عمدتاً متشکل از مدیران اخلاق در بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان هستند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا