کسب 5 مدال مسابقات جهانی اختراعات ترکیه توسط جوان ایرانی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مخترع جوان کشورمان به همراه یک تیم متخصص، با ارائه هشت دستگاه در زمینه صنعت، سلامت و زیبایی اختراع شده، یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز جشواره مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، احسان میرزایی، به همراه تیم متخصص با اختراع هشت دستگاه در زمینه صنعت، سلامت، زیبایی، توانست در مسابقات جهانی اختراعات ترکیه که از ۷ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر استانبول برگزار شد، جایزه ویژه جشنواره «تکنوفست ۲۰۲۳» را شامل یک مدال طلا ۳ نقره و یک برنز به دست آورد.

جایزه ویژه فدراسیون مخترعان اروپا به پاس قدردانی از زحمات میرزایی و تیم همراش در مسیر علم و دانش توسط پروفسور فرناندو لوپز معاون فدراسیون اختراعات اروپا به وی اهدا شد.

این جشنواره با حضور بیش از ۳۰ کشور و بیش از ۹۰۰ پروژه و ۲.۵ میلیون نفر بازدید کننده بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا شناخته شده است.

مراسم اهدای جوایز این جشنواره با حضور رئیس جمهور ترکیه، رئیس جمهوری آذربایجان، نخست وزیر لیبی و با معاون وزیر صنایع و تکنولوژی ترکیه، رئیس سازمان ثبت اختراعات ترکیه و رئیس سازمان ثبت اختراعات اروپا و مسولان دولتی و دانشگاهی ترکیه برگزار شد.

نرگس زمانی، مرضیه ملک محمودی، شاهین رحمانی، وحید قدیمی و مهسا قبادی از اعضای این تیم هستند که با دکتر میرزایی همکاری داشته اند.

همه این طرح ها با مشاوره و راهنمایی های پروفسور دکتر مهرداد فوج لعلی دانشمند بزرگ ایرانی از دانشگاه TITU بلژیک انجام شده است.

میرزایی متخصص آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه titu بلژیک شعبه ترکیه، دارای دکترای مدیریت کسب و کار، طراح و مجری سالن های اسپا و ماساژ، دارنده مدال طلای جشنواره کمفست ترکیه و ایجادکننده اولین بیزینس کوچینگ اسپا و ماساژ ایران است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا