درباره ضرورت همکاری پلیس و سازمان نظام روانشناسی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا بر ضرورت همکاری مشترک میان پلیس و سازمان نظام روانشناسی تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی، در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره  کهبه مناسبت بزرگداشت روز  مشاوره و روان‌شناس برگزار شد، با اشاره به نقش مهم، موثر و معتبر سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به عنوان اصلی‌ترین صنف تخصصی این حوزه، گفتمان‌سازی سلامت روان را به عنوان ادبیات قالب فرد، خانواده و جامعه مورد تاکید قرار داد.

منتظرالمهدی همچنین با اشاره به امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود در معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس از آمادگی این معاونت در راستای تولیدات رسانه‌ای مشترک با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خبرداد.

دکتر محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور نیز در این دیدار گفت:‌ انتصاب یکی از روان‌شناسان عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در سمت معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فرصت مغتنمی است که با سابقه قبلی فعالیت ایشان می‌تواند موجبات بالندگی هر چه بیشتر پلیس در این حوزه را فراهم کند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با بیان اینکه امروزه حوزه روان‌شناسی و مشاوره پلیس به سطح مناسبی از رشد دست یافته است که از شیوه‌های علمی و بروز در حوزه های ماموریتی خود استفاده می‌کند، از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط پلیس در این رابطه قدردانی کرد.

حاتمی تصریح کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور آماده تعامل سازنده در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی است که می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت 50 هزار  روان‌شناس و مشاور عضو سازمان به عنوان پرچمداران حوزه سلامت روان در اقدامات پیشگیرانه با معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس همکاری کند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا