اعلام فراخوان ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه کتاب

انتشارات موفقیت‌شناسی

فراخوان ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزش ادبی ویژه سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسیبه نقل از مهر، فراخوان ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزش ادبی ویژه سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

همزمان با برگزاری این دوره از نمایشگاه کتاب، کارگاه‌های ادبی «روایت‌نویسی»، «آموزش شعر» و «آموزش داستان‌نویسی» به ترتیب در روزهای چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه و جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور روایت‌نویسان، شاعران و نویسندگان جوان سراسر کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در این کارگاه‌های آموزشی از کلاس‌های درس استادانی همچون خسرو باباخانی، یاسین حجازی، مهدی طباطبایی، غلامرضا طریقی، مجید آقایی و محمدرضا شرفی‌خبوشان استفاده می‌کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در هریک از کارگاه‌های یادشده از امروز شنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) فرصت ثبت‌نام دارند.

عضویت (رایگان) در پایگاه نقد داستان (روایت‌نویسان و داستان‌نویسان) و پایگاه نقد شعر (شاعران) به‌نشانی‌های www.naghdedastan.ir و www.naghdesher.ir و تکمیل برگه ثبت‌نام (مندرج در پایگاه‌ها) برای حضور الزامی است. همچنین به دلیل محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان، آثار ارسالی توسط کارشناسان خانه کتاب و ادبیات ایران بررسی شده و از منتخبان برای حضور در دوره دعوت می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا