پایان کار تیم ملی موی تای ایران با دو نقره و یک برنز

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تیم ملی موی تای ایران با دو مدال نقره و یک برنز به کار خود در رقابتهای قهرمانی جهان در بانکوک پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، رقابت‌های موی تای قهرمان جهان با حضور ورزشکارانی از ۱۰۲ کشور که از روز ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند آغاز شده است، امروز پنجشنبه با برگزاری مبارزات فینال رده سنی زیر ۲۳ سال پیگیری شد که دو نماینده ایران در مبارزات پایانی با شکست برابر رقبای خود به مدال نقره دست پیدا کردند تا در فاصله یک روز به پایان این رقابتها پرونده تیم اعزامی کشورمان بسته شود.

امروز و در مبارزه نهایی وزن ۵۱- کیلوگرم بانوان، فاطمه ممانی پس از دو راند تساوی، در نهایت با اخطار داور وسط، راند پایانی را ۲۷ بر ۲۹ به حریف مالزیایی خود واگذار کرد و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت.

در وزن ۷۵+ کیلوگرم بانوان نیز آرزو دوستیان دیگر نماینده کشورمان در دیدار پایانی مقابل حریفی از مراکش تن به شکست داد و صاحب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شد.

بدین ترتیب تیم کشورمان با دو مدال نقره فاطمه ممانی و آرزو دوستیان در اوزان ۵۱- و ۷۵+ کیلو بانوان و همچنین برنز آرمان مرادی در ۷۱- کیلوگرم مردان به کار خود در این دوره از پیکارهای جهانی موی تای پایان داد.

صدرا محمدی، یزدان پیله وری، مبینا تجاسب، عاطفه محمدی، ستایش نعمت اللهی، فاطمه حسینی، پارمیدا عباسی و مهسا صالح پور دیگر اعضای تیم اعزامی کشورمان بودند که که با قبول شکست مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات حذف شدند.

هدایت تیم ایران در این مسابقات برعهده محمد انجدانی به عنوان سرپرست و سرمربی و هادی محمدزاده به عنوان مربی است. سمیرا داوری، بهزاد رخنه و علی غفاری نیز داوران اعزامی کشورمان به این مسابقات هستند.

امروز می‌توان به حضور سیدرضا نوبختی سفیر کشورمان در سالن بازی‌ها برای تماشای مبارزات فینال نمایندگان کشورمان اشاره کرد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا