درباره حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح‌های دانشگاه علامه در حوزه اثربخشی علوم انسانی در جامعه

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح‌های نوآورانه و با محوریت اثربخشی علوم انسانی در جامعه که در دانشگاه علامه اجرا می‌شود، حمایت می‌‎کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از فارس، عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح‌های دانشگاه علامه خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت علوم انسانی و اجتماعی در پیشبرد اهداف جامعه، در دانشگاه علامه طباطبایی بر روی  اثربخشی و کاربردی سازی این علوم و افزایش منزلت این حوزه در میان نخبگان، دانشجویان و عموم مردم بسیار تأکید داریم و در این زمینه از نهادهایی که بتوانند به ما کمک کنند نیز کمک می‌گیریم.

وی افزود: نقش شرکت های خلاق و دانش بنیان در حوزه علوم انسانی و اجتماعی بسیار کلیدی و مهم است و از این رو کار جدی را در این زمینه در دستور کار داریم.

به گفته معتمدی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از نهادهایی است که از طرح های توسعه زیرساخت نوآوری و طرح‌های با محوریت اثربخشی علوم انسانی در جامعه در دانشگاه علامه طباطبایی حمایت می‌کند.

به گزارش فارس، دانشگاه علامه طباطبایی مجوز راه‌اندازی پارک علم و فناوری را هم دریافت کرده و به زودی این پارک در پردیس شماره دو دانشگاه و در حدود ۱۰ هکتار از زمین‌های مجاور مجتمع چاپ و انتشارات دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
فارس

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا