اجرای پویش «آینده شبیه توست» برای دختران پایتخت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مشاور شهردار و مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از اجرای پویش «آینده شبیه توست» به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و  میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، مریم اردبیلی، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از رونمایی پویش «آینده شبیه توست» خبر داد و افزود: با هدف ایجاد نشاط، امید، انگیزش و همدلی در بین دختران ۱۰ تا ۱۷ سال شهر تهران و تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان، از امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت الی ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ ویژه برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در قالب پویش «آینده شبیه توست»، جهت اجرا در شهر تهران پیش‌بینی شده است. 

اردبیلی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل امور بانوان، جشن بزرگ «آینده شبیه توست» با حضور حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران نوجوان فعال و موثر شهر تهران در برج میلاد و همچنین برگزاری نمایشگاه «هزار امید» در حاشیه این جشن، خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سطح شهر نیز جشن‌هایی برای دختران پایتخت در نظر گرفته‌ شده، تاکید کرد: همچنین ۲۲ جشن روز دختر در سطح مناطق ۲۲گانه نیز با مخاطب حدود ۱۱ هزار نفر در بوستان‌های بانوان، مراکز شهردخت، شهربانو و سایر فضاهای عمومی تدارک دیده شده است.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به دیگر برنامه‌های پویش «آینده شبیه توست»، ادامه داد: افتتاح مجموعه شهردخت در مناطق ۲، ۶، ۱۹ و ۲۰، اجرای هنر تعاملی در فضاهای عمومی و پرتردد شهری و برپایی بازارچه دست‌آفریده‌های دختران در سطح مناطق ۲۲گانه از جمله برنامه‌های این پویش خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا