دانشگاه علامه طباطبائی مرجع رسمی برگزاری «آزمون تورفل» زبان روسی در کشور شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بر اساس قرارداد منعقد شده میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه کازان روسیه، دانشگاه علامه یکی از مراجع رسمی برگزاری آزمون زبان روسی در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، موسی عبداللهی، معاون پژوهشی دانشکده ادبیات فارسی زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی، با اعلام این خبر گفت: در جریان سفر رئیس دانشگاه علامه طباطبائی برای شرکت در نشست روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه، قرارداد همکاری میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه کازان به منظور برگزاری آزمون زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبائی به امضای روسای دو دانشگاه رسید.

وی افزود: بر این اساس، از این پس دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان یکی از مراکز برگزاری آزمون زبان روسی در کشور است و در جایگاه مجری و ناظر، برگزاری این آزمون تخصصی را در سطح‌های تعریف شده برعهده خواهد داشت.

عبداللهی اضافه کرد: با اعطای این مجوز به دانشگاه علامه طباطبائی، برگزاری آزمون‌های زبان روسی به عنوان زبان خارجی به صورت آزمون‌های تستی استاندارد برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان این آزمون می‌توانند در صورت کسب امتیاز لازم، مدرک معتبر آزمون تورفل از «دانشگاه کازان» را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، دانشجویان رشته‌های مختلف و به ویژه دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته‌های پزشکی دانشگاه های روسیه که باید مدرک A2 زبان روسی را دریافت کنند می‌توانند از خدمات این مرکز بهرمند شوند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا