همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

رونمایی از کارت اکوپارک عباس‌آباد

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد گفت: کارت اکوپارک عباس‌آباد معرف ظرفیت‌های متنوع گردشگری، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و هنری تهران است و نشان می‌دهد پایتخت آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، سید محمدحسین حجازی عصر دوشنبه -۱۰ مهر- در آیین رونمایی از «کارت گردشگری اکوپارک عباس آباد»که به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: شهر تهران آماده یک اتفاق بزرگ فرهنگی است، با تلاش هایی که شده زیرساخت‌ها آماده است و میتوانیم بگوییم برا پذیرایی از گردشگران خارجی و داخلی آماده ایم.

وی گفت: کارهای خوبی در این چند سال انجام شده اما همچنان خیلی کار برای توسعه گردشگری تهران باقی مانده است، کارت اکوپارک عباس آباد می‌تواند معرف همه ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی، هنری و طبیعی تهران باشد.

حجازی اظهار داشت: اکوپارک عباس آباد تلاش می‌کند تا نوروز ١۴٠٣ زنجیره گردشگری پایتخت را تکمیل کند.

شرکت نوسازی عباس آباد مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری تهران

حجازی توضیح داد: هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران آغاز به کار کرده است امروز در مراسم روز گردشگری وزیر میراث فرهنگی هم اشاره کرد البته مسیولیت دبیرخانه این هلدینگ به شرکت نوسازی عباس‌آباد محول شد.
وی اظهار داشت: این هلدینگ قرار است با سیاستگذاری متمرکز و هماهنگ‌سازی بخش‌های مرتبط شهرداری، به صورت ویژه مسائل گردشگری و تفریحی شهر تهران را دنبال کند.

سید احمد علوی رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران گفت: تهران به جز اعیاد نوروز مقصد گردشگری نیست بلکه بیشتر مبدا سفر است یا در مسیر عبور گردشگران قرار دارد.

عضو شورای شهر تصریح کرد: مردم تهران با میراث فرهنگی تهران آشنا نیستند خیلی از بازاریان هم تاریخچه بازار را نمی دانند خیلی از اهالی شهرری نمی دانند قدمت ری بیش از ٧ هزار سال است، مردم کن نمی دانند قدمت منطقه شان از تهران بیشتر است، ما در مدیریت شهری ظرفیت های بالقوه گردشگری و میراث فرهنگی فراوانی دارد اما در سبد گردشگری خانوار تهرانی اصلا وجود ندارد.

رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگهداری و رونق خانه موزه‌های شهرداری تهران نیازمند مدیریت است، برنامه ریزان فرهنگی شهرداری باید برنامه جامع برای نگهداری و مدیریت این بناها و مراکز تاریخی داشته باشند و از همه مجموعه ها برای بهتر کردن حال مردم استفاده کنند.

وی گفت: تهران ٣۵۴ محله و ١۵٠٠ اتوبوس گردشگری دارد یعنی میانگین ٣.۵ اتوبوس به اهالی هر محله می رسد. نشاط و حال مردم تهران برای شهرداری مهم است. بعد از اماکن گردشگری تعیین مسیر گردشگری هم مهم است که باید بیش از پیش با همکاری همه ارکان سازمان مدیریت شهری تهران علاوه بر تدوین برنامه ، روی توسعه گردشگری پایتخت سرمایه‌گذاری کنیم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا