کسب دو مدال المپیاد جغرافی توسط دانش‌آموزان استعداد درخشان البرزی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، ابوالفضل شاه‌بیگ اظهار کرد: دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان سه کرج در رقابت‌های المپیاد علمی جغرافیایی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نقره شدند.

وی بیان کرد: از این تعداد دانش‌آموز فاطمه صدیقی‌پیرسرائی توانست مدال طلا المپیاد علمی جغرافی را کسب کند و زهرا بزرگی و زهرا سیفی‌حسین‌آبادی موفق به کسب مدال نقره شدند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان البرز تصریح کرد: هدف از برگزاری این المپیاد شناسایی استعدادها و هدایت و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای رقابت‌های جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ المپیاد کشوری شامل فیزیک، شیمی، کامپیوتر، جغرافیا، نجوم، سلول‌های بنیادین، اقتصاد تفکر و کارآفرینی، علوم زمینی و … در کل کشور برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در آن به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این المپیادها بالاترین المپیاد کشوری هستند که سالانه برگزار می‌شوند، گفت: تا به امروز دانش‌آموزان البرزی در المپیاد کشوری ۱۰ مدال رنگارنگ در رشته‌های مختلف ادبی، زمین‌شناسی، جغرافی، کامپیوتر و تفکر و کارآفرینی کسب کردند.

مدال‌آوران المپیاد علمی زیر چتر بنیاد نخبگان قرار می‌گیرند

وی اظهار کرد: تمامی دانش‌آموزانی که در المپیادهای کشوری حائز رتبه مدال طلا، نقره، برنز می‌شوند پس از ورود به دانشگاه از بسته‌های حمایتی بنیاد نخبگان بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان البرز تصریح کرد: این استان در زمینه برگزاری کلاس‌های المپیاد، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به منظور حضور در مسابقات المپیادهای کشوری و جهانی برنامه‌ریزی‌های منظم، منسجم و پیگیرانه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه نازنین لاله دانش‌آموز پایه یازدهم دبیرستان فرزانگان ۳ کرج موفق به کسب مدال برنز المپیاد ادبی کشور شد، متذکر شد: امروز فاطمه احمدنژادشرامین دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان ۴ کرج نیز با شایستگی موفق به کسب مدال طلای المپیاد کشوری زمین‌شناسی شد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا