نقش بانوان در ایجاد فرهنگ خودمراقبتی و دیگر مراقبتی

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، خدابخش مرادی نافچی ظهر دوشنبه در ششمین نشست هئیت اندیشه ورز زنان درمحل استانداری زنجان، به اجرای مطلوب طرح‌های محدودیت‌های هوشمند، سردار سلیمانی و حمایت از سالمندان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اگر خود مراقبتی در جامعه نهادینه نشود، نتیجه نخواهیم گرفت.

وی برلزوم تقویت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: در زمینه کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به ویژه در حوزه آموزش باید مدلی طراحی شود که همگان از آن استفاده کنند.

نافچی با بیان اینکه آموزش باعث کاهش بیماری می‌شود، ابراز داشت: باید آموزش‌ها خروجی خوبی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مجازی در دوران کرونا، ضروری است، گفت: مدل مربوطه در جلسات هئیت اندیشه ورز استان ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ابراز کرد: حوزه بانوان و خانواده از نظر مسائل مهم اگر آسیب ببیند تارو پود جامعه آسیب پذیر خواهد شد.

نافچی بر لزوم ضرورت ارائه خروجی از جلسات هئیت اندیشه ورز تاکید کرد و گفت: باید خروجی برگزاری این جلسات به یک سند منجر شود.

وی از تدوین سند پیشگیری از طلاق و اعتیاد در استان زنجان طی سال گذشته خبرداد و گفت: سند مداخله اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی در حوزه در کرونا نیز در استان تدوین شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: در حوزه صیانت از نهاد خانواده باید به سمت تدوین سندی رفت که خروجی لازم را داشته باشد.

مرادی نافچی بر لزوم ضرورت توجه به نقش بانوان در ایجاد فرهنگ خود مراقبتی و دیگر مراقبتی در حوزه کرونا تاکید کرد و گفت: نقش بانوان در فرهنگ خود مراقبتی و دیگر مراقبتی در مورد کرونا بیشترمورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بانوان ظرفیت بسیار خوبی برای اقناع سازی جامعه در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا