نخستین حضور بانوان جودوکار در المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، محمدرضا لویی مقدم رییس انجمن جودو ناشنوایان، افت بدنی و تکنیکی جودوکاران ناشنوا را ره آورد عدم برگزاری مسابقات و اردوهای تمرینی ارزیابی کرد و افزود: به دلیل تعطیلی اردوهای تمرینی در یک سال گذشته و تعویق پیاپی مسابقات، لطمات فراوانی به جودوکاران ناشنوا وارد شده است.

لویی مقدم همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک ناشنوایان در آذر ۱۴۰۰ در برزیل، خاطرنشان کرد: برای شروع برنامه های پیش بینی شده جهت آماده سازی جودوکاران چند بار درخواست برگزاری اردو دادیم که متاسفانه هنوز مجوز از سوی وزارت ورزش صادر نشده است.

وی همچنین با اشاره به اولین حضور بانوان جودوکار ناشنوا در المپیک، تصریح کرد: این دوره از مسابقات چون در بخش تیمی و میکس نیز برگزار می شود باید بانوان نیز در این دوره شرکت کنند، البته تیم ملی بانوان تشکیل شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس انجمن جودو ناشنوایان در پایان با بیان این که برای آماده سازی تیم کار سختی را پیش رو داریم، گفت: چون مدت زیادی است که جودوکاران به دلیل تعطیلی اردوها، از تمرینات بدنی و فنی فاصله گرفته اند برای آماده سازی تیم به زمان زیادی نیاز داریم تا حضور شایسته ای را در المپیک ناشنوایان داشته باشیم. بنابراین امیدوارم اردوها زودتر برگزار شود تا در روند آماده سازی تیم با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا