پیمان صالحی: آیین‌نامه ارتقای اساتید چندوجهی شود تا پاسخگوی نیاز‌ها باشد

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: آیین‌نامه ارتقای اساتید نباید تک‌بعدی باشد؛ بلکه چندوجهی بودن آن باید مدنظر قرار گیرد تا پاسخگوی نیاز‌های حال و آینده در ارتقای اساتید باشیم.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم درباره آیین‌نامه ارتقای اساتید اظهار کرد: مسیر آیین‌نامه ارتقای اساتید بر اساس اولویت‌های مدنظر به درستی در حال تغییر است. 

وی افزود: در حال حاضر علم و فناوری جهان با نیمه عمر خیلی کوتاه و تغییرات مداوم و مکرر زیاد روبه‌رو است؛ بنابراین اگر نتوانیم آیین‌نامه‌ها را بر اساس تغییرات سریع به‌روزرسانی کنیم، مطمئنا از مقاصد پیش رو دور می‌مانیم. 

صالحی تصریح کرد: به‌روزرسانی آیین‌نامه ارتقای اساتید متناسب با فناوری‌های جدید با همکاری ذی نفعان در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال انجام است و باید در هیئت ممیزه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها نگاه این اعضا بیشتر به موضوعات مورد توجه معطوف واقع شود یا ترکیب اعضای هیئت ممیزه در قالب جوانب مختلف تولید علم، طرح‌های ارتباط با صنعت و جامعه، حضور در شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید محصول، اثرگذاری در حوزه‌های علوم انسانی، علوم اجتماعی و … قرار گیرد. 

معاون پژوهشی وزارت علوم تاکید کرد: آیین‌نامه ارتقای اساتید نباید تک بعدی باشد، بلکه چندوجهی بودن آن باید مدنظر قرار گیرد تا پاسخگوی نیاز‌های حال و آینده در ارتقای اساتید باشیم.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا