برد سایپا در اولین دیدارمرحله نهایی لیگ برتر بانوان

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون آغاز شد. در نخستین مسابقه این مرحله، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی پوشان سایپا با شکست سه بر صفر حریف به نخستین پیروزی خود در این مرحله از مسابقات دست یافتند.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب سایپا شدند تا یک گام از عنوان قهرمانی این مسابقات فاصله بگیرند.

زهرا شیری و هدیه صابری داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۱۰۳ دقیقه طول کشید. نظارت بر این دیدار را نیز لیلی توکلی و شهناز برادران مهاجر به عنوان ناظران فنی و داوری برعهده داشتند.

در گروه چهار تیم برتر مرحله نهایی لیگ برتر بانوان، تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان برای کسب مقام‌های اول تا چهارم به صورت دوره‌ای در سه هفته متمرکز به مصاف یکدیگر می‌روند و جایگاه نهایی تیم‌ها بر اساس جدول این گروه بعد از شش دیدار هر تیم مشخص خواهد شد. در دیگر مسابقه امروز این مرحله و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، تیم‌های شهرداری قزوین و پیکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برای نخستین بار در این مرحله از لیگ برتر بانوان از سیستم ویدیوچک استفاده می‌شود و VIS مسابقات نیز فعال است. تیم‌های اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس نیز برای کسب مقام‌های پنجم تا ششم با هم بازی خواهند کرد که مسابقات آنان در تاریخ‌های ۲۰، ۲۲ و ۲۴ دی‌ماه، به میزبانی کمپ چمران در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا