تشکیل سازمان نوجوانان در دستور بررسی و اقدام قرار گرفت

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی عباس مقتدایی، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به قشر نوجوان جامعه گفت: سال‌هاست که این قشر مورد توجه لازم قرار نگرفته‌اند و متولیان امر نیز آن طور که باید و شاید در این خصوص اقدامی را در دستور کار قرار نداده‌اند.

وی با یادآوری پیگیری ایجاد فراکسیون کودک و نوجوان از مجلس نهم، افزود: از مجلس نهم تاکنون مرتبا با این قشر و فعالان این حوزه جلسه داشتیم، در طی این جلسات مطالبات مختلف و مهمی مطرح بود که باید رفع آن در دستور کار قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با بیان اینکه تبدیل سازمان جوانان به سازمان نوجوانان و جوانان مدنظر است، گفت: اکنون حیطه نوجوانان در جامعه متولی مشخصی ندارد و مرکز واحد تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای آنان نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: در راستای توجه به مطالبات نوجوانان هفته گذشته مکاتبه‌ای با رئیس جمهور انجام شد که در آن  خواستار پرداختن به نوجوانان در جلسات شورای عالی جوانان شدیم.

مقتدایی گفت: شورای عالی جوانان باید تبدیل به شورای عالی جوانان و نوجوانان شده و یا شورایی مختص این قشر راه اندازی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه وزیر ورزش و جوانان، دبیر جلسات شورای عالی جوانان است، شخص رئیس جمهور بعد از مطالعه نامه، دستور بررسی و اقدام برای وزیر ورزش را صادر کرده و اکنون مصرانه منتظر نتیجه پیگیری‌ها هستیم.

مقتدایی مطرح کرد: از وزیر ورزش و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در همین خصوص خواستار اقدام جدی هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه همیشگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص قشر نوجوان جامعه و اهمیت این قشر گفت: در خصوص توجه به این قشر اهمیت و توجه لازم مبذول خواهد شد تا حصول نتیجه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا