همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

پایگاه خبری موفقیت‌شناسی و مجموعه رسانه‌ای و فرهنگی چترا بعد از ۹ روز اعتراض مجدد فعالیت خود را آغاز کرد

نژادیان: در چند روز گذشته دل‌سوزانی از وزارتخانه‌ها و مراجع مختلف، پیگیر و دغدغه‌مند بودند که مجدد این مجموعه مخصوصا پایگاه خبری کارآفرینی‌پرس شروع به کار کند. ازاین‌رو، از همه این عزیزان کمال قدردانی را داریم.

محمدعلی نژادیان مدیرمسئول پایگاه خبری موفقیت‌شناسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مجموعه رسانه‌ای چترا به دلایلی که در ادامه بیان می‌شود بعد از ۹ روز اعتراض به رفتار و سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از امروز مجدد فعالیت خود را آغاز کرد. اما در خصوص دو مورد از موانع موجود در این وزارتخانه تا انتخابات ریاست جمهوری صبر خواهیم کرد و سپس در صورت عدم رفع موانع توسط تیم جدید یا قبلی از طریق مراجع قانونی پیگیر خواهیم شد.

اینجانب حدود ۳۰ سال است که انواع فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای را انجام داده‌ام و مهم‌ترین دلیل تاسیس رسانه‌های مجموعه چترا و انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با نیت «کارآفرینی اجتماعی» بوده است.

در سالیان گذشته نیز بدون هیچ حمایت مادی از متولیان این امر کارها را پیش بردیم. اما، با توجه به افزایش بسیار زیاد هزینه‌ها، وقت‌گیر بودن امور فرهنگی و رسانه‌ای و از همه مهم‌تر برنامه‌ای که برای توسعه فعالیت‌های این مجموعه با محوریت کارآفرینی داشتیم، چندین ایده از جنس کار خودمان برای تامین هزینه‌ها به ذهنمان رسید که متاسفانه با توجه به موانع موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجوزهای مورد نیاز، در مراحل مختلف کار به تاخیر افتاد تا این که به این نتیجه رسیدیم تیم فعلی این وزارتخانه در فضایی به سر می‌برد که نیاز است برای این که به ریل خود برگردد تلنگری را دریافت کند (قابل ذکر است افرادی که از درگاه ملی مجوزها درخواست دادند به‌دلیل عدم همکاری وزارتخانه، ۲ دفعه مجوزهای کانون آگهی و تبلیغات به‌طور خودکار صادر شده است ولی این مجموعه قبل از پیوستن وزارتخانه به درگاه از طریق سامانه وزارتخانه مستقیم درخواست داده بود). البته در اینجا از پیگیری‌های آقای دکتر امیر سیاح رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار و مسئول پروژه درگاه ملی مجوزها که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را وادار کرد به درگاه بپیوندد کمال قدردانی را داریم.

نکته بعدی، ناراحتی علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان رسانه‌های این مجموعه و همچنین خبرنگاران، دانشجویان عزیز و کلیه افرادی بود که به نوعی با ما همکاری می‌کنند. در نتیجه با جمع‌بندی‌های صورت گرفته و با توجه به این که اقدام‌های لازم صورت پذیرفت، در نهایت از امروز مجدد فعالیت خود را آغاز می‌کنیم و همچنان در حد خود پیگیر موانع کسب‌و‌کار در همه سازمان‌ها خواهیم بود تا بلکه جوانان را نسبت به آینده بیشتر امیدوار کنیم.

به امید اصلاح و بهبود محیط کسب‌و‌کار در کشور

محمدعلی نژادیان- مدیرمسئول

۹ خرداد ۱۴۰۳


به‌دلیل اعتراض به رفتار و سیاست‌های «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» پایگاه خبری «موفقیت شناسی» و مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای وابسته از اول خرداد تعطیل شد

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا