سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

آغاز نخستین دوره جایزه کتاب ایران در اتریش ۲۰۲۵

با هدف گسترش تبادلات فرهنگی میان ایران و اتریش و حمایت از ایران‌شناسان اتریشی و سایر مناطق آلمانی زبان در جهان، اولین دوره اعطای جایزه کتاب ایران در اتریش توسط نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین (بهمن ماه ۱۴۰۳ / فوریه ۲۰۲۵) برگزار می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، با هدف گسترش تبادلات فرهنگی میان ایران و اتریش و حمایت از ایران‌شناسان اتریشی و سایر مناطق آلمانی زبان در جهان، اولین دوره جایزه کتاب ایران در اتریش توسط نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار می‌شود. 

این جایزه به بهترین کتاب‌هایی که در ۲۰ سال اخیر به زبان آلمانی نوشته شده و به یکی از ۹ موضوع اصلی اعم از حکمت و فلسفه اسلامی، مذهب شیعه، فرهنگ ایرانی-اسلامی، هنر و ادبیات ایرانی، زبان فارسی، تاریخ ایران، آثار باستانی ایران، جاذبه های گردشگری ایران و انقلاب اسلامی ایران، می پردازد اختصاص یافته است.

دبیرخانه برگزاری اولین دوره جایزه کتاب ایران در اتریش، آخرین مهلت برای ارسال کتاب ها را ۳۱ سپتامبر ۲۰۲۴ ( ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ) اعلام کرده است.

همچنین دبیرخانه برگزاری جایزه اعلام‌ کرد: علاقمندان می توانند برای نامزدی کتاب خود، نسخه الکترونیکی (PDF) کتابشان را از طریق ایمیل به نشانی ‏iran.kulturvertretung@yahoo.de ارسال کنند.

همچنین لازم است یک نسخه از مدارک به آدرس نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین ارسال شود.

آیین اعطای جوایز در ماه فوریه سال ۲۰۲۵ ( بهمن ماه ۱۴۰۳ ) در وین برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا