سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

عضویت استاد دانشگاه صنعتی شریف در هیات تحریریه نشریه انجمن شیمی آمریکا

علیرضا مشفق استاد دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف به عضویت هیات تحریریه نشریه مهندسی فناوری محیط‌زیست (ACS ES&T Engineering) از انتشارات انجمن شیمی آمریکا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، این مجله بین المللی از انتشارات انجمن شیمی امریکا (ACS) است که در زمینه‌های علوم و فناوری محیط زیست به ویژه تحقیقات و نوآوری در حوزه فوتوکاتالیست ها و مواد نیمه رسانای مناسب در واکنش‌های شیمیایی بر روی سطوح جامدات همچنین بهبود خواص ساختاری و الکترونیکی مواد و مطالعات سینتیک و مکانیزم واکنش‌های شیمیایی فعالیت می‌کند. ضریب تاثیر فعلی این مجله ۷.۴ است و در چارک اول مجلات هم گروه خود قرار دارد.

استاد فیزیک در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف است و پیش از این نیز موفق شده بود با همکاری جمعی از پژوهشگران دانشگاه‌های شریف و تهران با حل یک مساله چالشی چندین ساله، مقاله خود را در مجله مروری «فیزیک کاربردی» (Applied Physics Reviews) منتشر کند.

این مقاله با عنوان توصیف تراوش گرما و الکتریسیته در قالب یک نظریه واحد جهان‌شمول و ساخت نسل جدیدی از مواد مرکّب پیشرفته، با حل نظری و تجربی یک مساله چالشی چندین ساله در مورد تراوش گرما و الکتریسیته در مواد مرکّب (کامپوزیت)، اکنون نوید نسل جدیدی از مواد پیشرفته سبک‌وزن با رسانندگی الکتریکی و گرمایی بالا را می‌دهد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا