نخستین بیمارستان هوشمند اوایل سال 1400 افتتاح می شود

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، علیرضا زالی روز سه شنبه در افتتاح پروژه های درمانی بیمارستان ۱۵ خرداد افزود: امروز بیمارستان ۱۵ خرداد به تکامل خوبی رسیده است و اساتید و کادر درمانی در تکامل و تعالی این بیمارستان مشارکت بسیار خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: این بیمارستان در عرصه ملی کارنامه قابل تحسینی دارد و در حوزه جراحی پلاستیک به نقطه مطلوب رسیده است.

زالی عنوان کرد: سرعت دو پروژه عمرانی بخش آی سی یو و اورژانس این بیمارستان بسیار زیاد بود و این پروژه زمانی برگزار شد که با کاهش درآمد اختصاصی بیمارستان در دوران کرونا رو به رو بودیم.

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد بیماران از ارائه خدمات بیمارستان ۱۵ خرداد رضایت داشته اند و در بخش اورژانس نیز رضایت بیماران بیش از ۷۵ درصد بوده است.

زالی عنوان کرد: بیمارستان ۱۵ خرداد در زمینه ارائه تکنیک های جدید و نوآوری جراحی بسیار پیشرو و الگوی خوب آموزش و پژوهش است. همچنین این بیمارستان بسیار زودتر از سایر مراکز درمانی به سمت کار تیمی حرکت کرد.

وی اظهار داشت: نخستین بیمارستان هوشمند با هدف اوج رضایت مندی بیمار و با بهره مندی از اینترنت اشیا با همکاری مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری تا اوایل بهار سال ۱۴۰۰ به عنوان طرح ملی بیمارستان هوشمند افتتاح می شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا