افتتاح نخستین خودپرداز کودکان و نوجوانان کشور

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، به مناسبت دهه مبارک فجر نخستین خودپرداز مخصوص کودکان و نوجوانان در سطح کشور با همکاری کانون و مدیریت شعب بانک کشاورزی و با حضور هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی و جمعی از مسئولان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک همدان افتتاح شد.

در ابتدا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با تبریک فرارسیدن طلیعه بهار آزادی و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تشکر از حضور مدعوین ابراز امیدواری کرد که کانون بتواند با همکاری و مشارکت ادارات و سازمان‌ها و شعب بانک‌ها اتفاق‌های خوبی را برای کودکان و نوجوانان رقم بزند.

این خود پرداز در ارتفاع پایین و با هدف کار کردن و  آشنایی کودکان و نوجوانان و کوتاه قامتان  با دستگاه خودپرداز راه اندازی شده است.

بهناز ضرابی‌زاده افزود: هدف اصلی ما این است که شرایط مناسب و بهینه‌ای را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم تا بتوانند راهشان را به خوبی طی و برای ورود به جامعه بزرگ‌تر تمرین کنند.

هوشنگ حیدرنژادیان، مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با تشکر از مساعدت و پیگیری‌های مدیرکل کانون مبنی بر ایجاد شرایط و امکانات مناسب جهت رفاه حال کودکان و نوجوانان، افتتاح اولین خودپرداز مخصوص کودکان و نوجوانان را اقدامی مبارک برای این قشر خواند و گفت: امروزه، آموزش سواد اقتصادی برای کودکان و نوجوانان مبحثی ضروری بوده و داشتن آن در دنیای امروز امری کلیدی و ارزشمند است.

او مهم‌ترین اصل در اقتصاد را تشکیل سرمایه برشمرد و ادامه داد: برای این کار باید پس‌انداز کرد و این موضوع باید در خانواده‌ها نهادینه شود و نقش آموزشی کانون قطعا در این مورد محوری و کلیدی است.

حیدرنژادیان اظهار کرد: کانون می‌تواند اهمیت و نقش این کار را به کودکان و نوجوانان به خوبی آموزش دهد و پس‌انداز کردن را از کودکی به آن‌ها بیاموزد.

‏در ادامه برنامه از برگزیدگان آفرین‌واره عکس برداشت محصول که در فصل تابستان برگزار شده بود تقدیر به عمل آمد.

‏این آفرین‌واره در تابستان امسال توسط کتابخانه پستی ملایر برگزار شد که نزدیک به ۱۸۰ نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند و ۵۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که جوایز برگزیدگان توسط بانک کشاورزی استان همدان تهیه و به شکل دورسپاس از همه شرکت‌کنندگان تقدیر شد.

لوح سپاس و هدیه شرکت‌کنندگان از طریق پست به نشانی آن‌ها ارسال خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا