درخشش یک ایرانی در میان برندگان اسکار فنی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست ۱۷ دستاورد علمی و فنی ایجاد شده توسط ۵۵ شخص و دو کمپانی را به عنوان دریافت کنندگان جوایز اسکار علمی و فنی ۲۰۲۱ اعلام کرد.

دکتر بابک بهشتی، استاد ایرانی‌تبار موسسه فناوری نیویورک به همراه «اسکات روبیتیل» به دلیل دستاورد در حوزه ـ«ماژول همگام سازی و ضبط» با عنوان کامل انگلیسی (compact, stand-alone, phase-accurate genlock synchronization and recording module) یکی از دریافت کنندگان جایزه و گواهینامه آکادمی اسکار در حوزه علمی و فنی خواهد بود.

مراسم اعطای جوایز اسکار علمی و فنی روز ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جوایز اسکار علمی و فنی از سال ۱۹۳۱ و همزمان با چهارمین دوره جوایز آکادمی به افراد  یا موسساتی تعلق میگیرد که دستاورد مهم و قابل توجهی در راستای پیشبرد سینما و تصاویر متحرک به ثبت رسانده باشند.

دکتر بابک بهشتی استاد و رئیس کالج علوم مهندسی و کامپیوتر موسسه فناوری نیویورک است که دارای بیش از ۳ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. این استاد ایرانی ‌تبار بیش از ۳۰ سال است که در موسسه فناوری نیویورک به صورت تمام وقت فعال است و دستاوردهای چشمگیری به ویژه در حوزه تکنولوژِی بی سیم (وایرلس) داشته است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا