تدوین نظام‌نامه اخلاق در آموزش

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، به منظور همسان سازی رعایت اصول اخلاقی در آموزش به سفارش معاونت آموزشی وزارت علوم و با همکاری انجمن علم اخلاق کاربردی ایران و مشارکت بسیاری از اعضای هیأت علمی، کارشناسان و دانشجویان سند حاضر تحت عنوان نظامنامه اخلاق در آموزش تدوین شده است.

این سند اخلاقی هدایتگر فعالیت‌های آموزشی در وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی کشور است. ما دانشگاهیان و دانشجویان سوگند وفاداری یادمی کنیم که وفادار و متعهد به نظامنامه اخلاق آموزش باشیم و از خداوند مهربان برای عمل به آن یاری می‌طلبیم. علاقمندان برای مشاهده این نظامنامه به صفحه معاونت آموزشی وزارت علوم به نشانی https://edu.msrt.ir/fa مراجعه کنند.ری و دانشگاه‌ها در قبال جامعه دانشجویان، اعضای خانواده بزرگ آموزش عالی و پایبندی همکاران و دانشجویان به عهد نامه‌های اخلاقی ضامن رشد اخلاق در نظام آموزش عالی و زمینه ساز ارتقای جامعه است.

به منظور همسان سازی رعایت اصول اخلاقی در آموزش به سفارش معاونت آموزشی وزارت علوم و با همکاری انجمن علم اخلاق کاربردی ایران و مشارکت بسیاری از اعضای هیأت علمی، کارشناسان و دانشجویان سند حاضر تحت عنوان نظامنامه اخلاق در آموزش تدوین شده است.

این سند اخلاقی هدایتگر فعالیت‌های آموزشی در وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی کشور است. ما دانشگاهیان و دانشجویان سوگند وفاداری یادمی کنیم که وفادار و متعهد به نظامنامه اخلاق آموزش باشیم و از خداوند مهربان برای عمل به آن یاری می‌طلبیم. علاقمندان برای مشاهده این نظامنامه به صفحه معاونت آموزشی وزارت علوم به نشانی https://edu.msrt.ir/fa مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا