طرح جامع اپلیکیشن آموزش و پرورش استثنایی آماده برای خدمات دهی

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، سیدجواد حسینی افزود: طرح جامع اپلیکیشن آموزش سازمان آموزش و پرورش استثنایی که فردا (۲۵ بهمن ماه) راه اندازی می‌شود، امکان اینکه دانش‌آموزان با نرم‌افزارهای گروه‌های مختلف آشنا شوند و همچنین امکان آموزش تعاملی برای دانش‌آموزان آموزش و پرورش استثنایی مهیا شده است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: ظرفیت مهم برای این اپلیکیشن این است که همه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مخاطب خدمات آن هستند.

فعالیت ۵۰ مشاور در سامانه ندای همراه

حسینی درباره روند فعالیت سامانه ندای همراه اظهار داشت: یکی دیگر از فعالیت‌های خدماتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه راه‌اندازی سامانه ندای همراه بود که با ۱۶ مشاور ملی آموزش دیده راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه مشاوران اپلیکیشن ندای همراه پاسخگوی مشکلات طرح تلفیقی فراگیر بودند، گفت: ۱۶ مشاور این سامانه امروز به ۵۰ نفر ارتقا یافت و قرار است که در مرحله بعد ۴۷ مرکز مشاوره و ۷۵۶ مرکز مشکلات ویژه یادگیری هم به سامانه ندای همراه بپیوندند تا علاوه بر پاسخگویی به مشکلات طرح تلفیقی فراگیر، مشکلات مشاوره را هم پاسخگو باشند.

رییس سازمان آموزش و پرورش ادامه داد: فرآیندهای مربوط به سامانه ندای همراه تا ۲۵ بهمن‌ماه برای خدمات رسانی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تکمیل می‌شود.

حسینی همچنین به فعالیت هفت مرکز جامع آموزش در هفت استان کشور اشاره کرد و ادامه داد: درحال حاضر هدف‌گذاری این گونه بوده که مراکز جامع آموزش تا ۲۵ بهمن ماه در ۳۲ استان کشور راه‌اندازی شوند.

وی به راه اندازی گویاساز در شبکه شاد اشاره کرد و گفت: حدود ۶ هزار دانش‌آموز نابینا به صورت تلفیقی در ۲۳ مدرسه ویژه نابینایان و ۲۰ هزار مدرسه پذیرا مشغول تحصیل هستند که می‌توانند از ظرفیت گویاساز در شبکه شاد استفاده کنند.

پیشتر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بر استفاده از ظرفیت شبکه شاد در مناسب‌سازی آموزش دانش آموزان تاکید و عنوان کرد: مناسب‌سازی شبکه شاد برای ارایه خدمات و سرویس به دانش آموزان با نیازهای ویژه جزو اولویت‌ها است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا