حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق در حوزه علوم شناختی

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، این ستاد با انتشار فراخوانی تاکید کرد که از  استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و فناوری    در چارچوب سیاست‌ها و راهبردهای مصوب حمایت می‌شود که دارای ایده نوآورانه و مساله ‌محور در زمینه علوم و فناوری‌های شناختی، تیم کامل و مدل کسب و کار بوده و نیازمند سرمایه در مراحل اولیه باشند.

بر اساس این فراخوان، گروه های فعال در این زمینه  باید متشکل از حداقل سه نفر شامل عضو فنی، شناختی و کسب و کار بوده و روی ایده، محصول یا خدمات متمرکز بر علوم و فن آوری  شناختی  و در چارچوب اولویت‌های ستاد متمرکز باشد.

در این فراخوان تاکید شده است استارتاپ ها باید عضو یک شتابدهنده یا مرکز رشد باشند و حداقل مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از طریق شتاب دهنده یا مرکز رشد برای تولید محصول، سرمایه گذاری اولیه غیر شتابدهی انجام شده باشد.

به گزارش روز دوشنبه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری،  حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و فناور شناختی شامل حمایت از خدمات پیش‌شتابدهی، شتابدهی، سرمایه مرحله بذرمایه، تسهیل جذب سرمایه گذاری، حمایت در قالب یارانه فروش و حمایت برای اخذ مجوز و استانداردهای لازم است.

در برنامه حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و فناور در علوم شناختی،  طرح ها بر اساس فراخوان عمومی ستاد دریافت و پس از ارزیابی و تایید اولیه توسط داوران ستاد، نتیجه نهایی اعلام می شود.

متقاضیان می توانند از امروز ۱۱ اسفند ماه تا ۱۷ اسفند ماه از طریق research@cogc.ir  طرح خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا