هشدار پلیس فتا برای کودک آزاری/ والدین فیلمی از شوخی با فرزندان خود منتشر نکنند

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، سرهنگ مرتضی پاشایی رئیس معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا درباره کودک آزاری در فضای مجازی، اظهار کرد: برخی از کلیپ‌ها با محتوای کودک آزاری، همسر آزاری و … در فضای مجازی منتشر می‌شوند که همین امر باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی می‌شود.

وی با بیان اینکه تنبیه کردن کودک اقدامی قبیح است و در حال حاضر فیلم‌های کودک آزاری و … در فضای مجازی به سرعت دست به دست می‌شوند و جلب توجه می‌کنند، افزود: اگر فیلمی از تنبیه کودکی در فضای مجازی منتشر و باعث تشویش احساسات مردم شود، برخورد می‌کنیم.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: افراد گاهی به شوخی با فرزندانشان رفتار‌ و کلیپ‌هایی از خودشان منتشر می‌کنند که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی می‌شود و باید به این افراد تأکید کنیم که به هیچ عنوان از لحظه‌ای که قصد شوخی با فرزندشان را دارند، فیلم نگیرند و به اشتراک نگذارند.

رئیس معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه در حال حاضر موارد کودک آزاری در فضای مجازی نسبت به گذشته کاهش چشمگیری یافته است، ادامه داد: این در حالی است که باز هم هنوز شاهد مواردی در حوزه کودک آزاری هستیم و در ماده ۲۲ قانون حمایت از کودکان، قانونگذار برای کودک آزاری مجازاتی را تعیین کرده است که بعد از شناسایی فرد و موارد کودک آزاری در فضای مجازی، فرد به مراجع قضایی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا