پیشتازی کتاب اولی‌ها در جایزه دیلان توماس

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، به نقل از گاردین، هیات داوران جایزه ۲۰هزار پوندی «دیلان توماس» که به بهترین اثر انگلیسی‌زبان یک نویسنده ۳۹ ساله یا جوان‌تر اهدا می‌شود امسال چهار نویسنده کتاب‌اولی را در بین نامزدهای نهایی این جایزه ادبی قرار داد.

به این ترتیب «رای کرتیس» نویسنده آمریکایی برای کتاب «کینگدم‌تاید»، «دیما الزیات» نویسنده متولد سوریه برای نخستین کتابش یعنی مجموعه داستان‌ «تمساح و چند داستان دیگر» در کنار کتاب «درخشیدن» نوشته «ریون لیلانی» و «ونسای سیاه من» نوشته «کیت الیزابت راسل» نامزدهای کتاب‌اولی این جایزه را تشکیل می‌دهند.

«اکواک امزی» دیگر نویسنده‌ای بود که برای کتاب «مرگ ویوک اوجی» در کنار «کارترین لیسی» با کتاب «نیمکت» برای کسب این جایزه ادبی به عنوان نامزد نهایی معرفی شد.

جایزه «دیلن توماس» توسط دانشگاه «سوانسی» به یاد شاعر ولزی بنیان‌گذاری شده است. برنده نهایی این جایزه در ۱۳ «می» اعلام خواهد شد.

«توماس» که در سن ۳۹ سالگی درگذشت اکثر کارهایش را از ۲۰ تا ۳۰ سالگی به نگارش درآورد. از برندگان پیشین این جایزه می‌توان به «مکس پورتر»، «جاشوا فریس» و «مگی شیپستد» اشاره کرد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا