سامانه‌ی مدیریت و برنامه ریزی درسی برای دانش‌آموزان و دانشجویان طراحی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، سیدعباس میرعظیمی طبالوندانی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: این شرکت در حوزه نرم‌افزاری خدمات مختلفی عرضه می‌کند. همچنین به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان از درون شرکت، مبدع چند استارت‌آپ موفق بوده‌ایم. محصولات این مجموعه نیز بیشتر در زمینه آموزش با کمک هوش مصنوعی و اشتراک ویدئو است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در ادامه افزود: یکی از محصولات ما، در زمینه آموزش به دانش‌آموزان و دانشجویان طراحی شده است. کاربر اطلاعات مربوط به دروس و زمان مطالعه را در این اپلیکیشن وارد می‌کند. سپس این سامانه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، برنامه‌ریزی لازم را برای کاربر انجام می‌دهد.

این فعال دانش‌بنیان، ضمن توضیح بیشتر در زمینه محصولات نوآورانه شرکت، گفت: این سامانه، بهترین زمان ممکن را برای مطالعه دروس مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به وسیله این برنامه، دانش‌آموزان و دانشجویان، تسلط بیشتری بر برنامه درسی خود دارند و زمان را به شکل بهینه‌تری مدیریت می‌کنند.

میرعظیمی طبالوندانی، ضمن تاکید بر بهره‌گیری حداکثری از هوش مصنوعی در نرم‌افزارهای آموزشی، افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن، ارائه گزارش‌های تحلیلی به کاربر است، کاربر می‌تواند نتیجه مطالعات خود در یک هفته اخیر را بررسی کند و نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسد. این سامانه، همچنین زمان‌های خالی برای مطالعه بیشتر را مشخص می‌کند.

بر اساس اعلام معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، این شرکت توانسته است یک سامانه اشتراک ویدئو راه‌اندازی کند که برای طیف گسترده‌ای از کاربرها، درآمد ایجاد می‌کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: یکی دیگر از محصولات ما یک سامانه اشتراک ویدئو است. در سامانه‌های رایج اشتراک ویدئو، معمولاً کاربرها، تا مدت زمان مدیدی امکان درآمدزایی ندارند و حتی ممکن است هیچ گاه نیز نتوانند درآمدزایی کنند، اما در این سامانه، کاربر از ابتدا امکان درآمدزایی دارد. تلاش کرده‌ایم تا درآمد این سایت را با پدیدآورندگان محتوا که همان کاربرها هستند، به اشتراک بگذاریم. این مسئله به عدالت دیجیتال نیز نزدیک‌تر است و همراهی و صمیمیت بیشتری نیز میان کاربر و شرکت ارائه دهده خدمات ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا