رونمایی از پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پورتال جدید این دانشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه مجازی دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه رونمایی شد.

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتی www.iau.ir دارای ویژگی های فنی و خدمات مطلوبی است. این پورتال از نظر رابط گرافیکی با استانداردهای بروز از نظر گرافیکی و پویانمایی طراحی شده است.

در این پورتال از استانداردهای بروز برای نمایش اطلاعات استفاده شده و قابلیت نمایش انواع مدیاهای مختلف از جمله متن، تصویر، پادکست های صوتی و ویدیو کلیپ را دارد.

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی رابط گرافیکی مطلوبتری را برای مراجعان فراهم کرده و طراحی این پورتال امکان یکسان سازی گرافیکی تمامی سایت های واحدهای دانشگاهی را فراهم می کند.

سرویس ها و خدمات پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی

در پورتال جدید، همه سامانه های خدماتی براساس مخاطبان متنوع دانشگاه از جمله دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی، متقاضیان تحصیل و فارغ التحصیلان طبقه بندی شده و سرویس های خدمت رسان هر یک از گروه مخاطبان در آن نمایش داده شده است. این امکان باعث شده، با ورود به سایت جدید، دسترسی به تمامی سرویس های دانشگاه در یک جا در دسترس قرار گیرد.

با توجه به امکانات موجود در پورتال جدید که در حال حاضر بر روی سایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی فعال شده، این قابلیت وجود دارد که در فازهای بعدی همه واحدهای دانشگاه و سایت های مربوطه در این پورتال قرار گیرد.

در پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی امکان دسترسی صدها هزار کاربر با سطوح دسترسی مختلف وجود دارد و مدیریت واحد تمامی سایت های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در فاز بعدی  یکی از اهداف راه اندازی پورتال جدید است.

قابلیت های فنی و امنیتی پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی با به روز ترین زبان های برنامه نویسی و تکنولوژی های امنیتی جدید پیاده سازی شده و به صورت واکنش گرا طراحی شده است. امکان بازخورد مخاطبان مختلف دانشگاه در بخش های مختلف این پورتال وجود دارد.

همچنین به لحاظ داینامیک بودن همه قسمت ها چه از نظر ظاهری و چه از نظر سرویس ها، قابلیت افزودن و تغییر در بخش های مختلف سایت امکان پذیر است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا